LDR 06329cam#a2200361#i#4500
001 3683400197475
003 CHORZ WSB
005 20230905095357.0
008 140219s2013####pl#####f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788378505358
035 %a xx003029862
035 %a (NUKAT)vtls003029862
040 %a OLSZT 003/DS %c OLSZT 003/DSs %d WR O/KS %d KR U/sid %e PNN %d CHORZ WSB
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
090 1 %2 CHORZ WSB %a 01.F
100 1 %a Żłobicki, Wiktor %e Redaktor
245 0 0 %a Współczesna przestrzeń edukacyjna: %b geneza, przemiany, nowe znaczenia: tom 1 volume 1 = Contemporary education space: genesis, transformation, new meanings / %c redaktor Wiktor Żłobicki.
260 # %a Kraków: %b Oficyna Wydawnicza Impuls, %c 2013.
300 %a 476 stron: %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
520 8 %a Część 1
Śliwerski B. – Transformacja pedagogiki transformacją przestrzeni jej tożsamości i wolności (The transformation of the education transformation of its identity and freedom)
Konieczka J. – Kryzysy edukacji w epoce ponowoczesności (Crisies of education in the era of post-modernism)
Lubowicka G. – Edukacja między etyką i polityką (Education between ethics and politics)
Kobyłecka E. – Wartości i antywartości w przestrzeni edukacyjnej. Zarys problemu (Values and anti-values in the educational space. On outline of the problem)
Ferenz K. – Przestrzenie współczesnej edukacji obywatelskiej (Spheres of modern civic education)
Hejwosz-Gromkowska D. – Wychowanie obywatelskie: między ekskluzywnością a inkluzywnością (Citizenship education: between exclusion and inclusion)
520 8 %a Włodarczyk R. – Zaangażowanie, architektonika granic, intryga relacji w perspektywie pedagogiki azylu (Commitment, tectonics boundaries, plot the relationship in perspective pedagogy asylum)
Czykwin E. – Trybalizm i nowy trybalizm jako wyraz pragnienia więzi (Tribalism and neotribalism as an expression of a desire to maintain)
Apanel D. – Koncepcja edukacji integralnej i inkluzyjnej w polskiej myśli pedagogicznej XX wieku (The concept of integrated and inclusive education in the Polish pedagogical thought of the 20th century)
520 8 %a Część 2
Żłobicki W. – Flow w edukacji. Między aktywnością egzoteliczną a autoteliczną (Flow in education. Between the egzotelic and autotelic activity)
Samborska I. – Przestrzeń wykreowana w schemacie przestrzeni edukacyjnej małego dziecka (Created space in the schema of child’s educational space)
Przybylska I. – Pedagogiczne odczytanie koncepcji inteligencji emocjonalnej. Nowe przestrzenie uczenia się (Teaching reading of the concept of emotional intelligence. Learning new spaces)
Murawska E. – Nauczyciel we współczesnej przestrzeni edukacyjnej – od ortodoksji edukacyjnej do pedagogicznego pluralizmu (Teacher in the contemporary educational expanse – between the educational orthodoxy and pedagogical pluralism)
Kabat M. – Edukacyjne przestrzeń nauczyciela. Wybrane dylematy teoretyczne (Teacher education space. Selected theoretical dilemmas)
520 8 %a Część 3
Pietkiewicz-Pareek B. – Walka a analfabetyzmem i Indiach poprzez rozwój edukacji nieformalnej (Fight against illiteracy through the development of non-formal education)
Suwalska A. – Polityka edukacyjna rządu Tony’ego Blaira w latach 1997-2007 (Educational policy of Tony Blair government in the years 1997-2007)
Odrowąż-Coates A. – Wyzwania wielokulturowe dla państwowego systemu oświaty w Polsce i w Wielkiej Brytanii (Multicultural challenges for mainstream education in Poland an the UK)
Stava J. – System edukacji uczniów zdolnych w Republice Czeskiej (System of education of gifted children in Czech Republic)
Grecmanova H., Dopita M. – Academic environment of universities and teacher training faculties in the Czech Republic (Środowiska akademickie uniwersytetów i wydziałów kształcenia nauczycieli w Republice Czeskiej)
520 8 %a Piecuch E. – Przedszkole jako przestrzeń sprawności intelektualnej dziecka (Kindergarten as a space for your child to develop intellectual skills)
Kłosińska E. – Nauczyciele wczesnej edukacji wobec twórczości w przestrzeni szkolnej (Teachers of early education towatds creativity in school area)
Marcinkiewicz A. – Uniwersytet Trzeciego Wieku jako przestrzeń uczenia się osób starszych (The Univerity of Third Age as the education space of older people)
Krawiec B. – O potrzebie przygotowywania analityków rynku/przestrzeni edukacyjnej (The need to prepare analysts/educational space)
520 8 %a Część 4
Supsakova B. – Media education as inherent of the general curricular reform in Slovakia (Edukacja medialna jako nieodłączna część ogólnej reformy programów nauczania na Słowacji)
Mironiuk-Netreba A. – Film fabularny jako przestrzeń edukacyjna o niepełnosprawności (Feture film as a education space about the disability)
Gil A. – Dyskusyjny Klub Filmowy jako przestrzeń edukacyjna (Film Society as educational space)
Osip K. – Virtual reality czy real virtuality? Internet jako przestrzeń uczenia się wpsólnotowości (Virtual reality ¬or real virtuality? Internet as a space of learning the prosocial attitude)
520 8 %a Perkowska-Klejman A. – Refleksyjność w praktyce edukacyjnej (Reflexivity in educational practice)
Sieroń-Galusek D. – Biografia kulturalna jako studium postaw – propozycja dla edukacji kulturalnej (Cultural biography as a study of attitudes – a proposal for cultural education)
Wojciechowska J. – Dziecięta narracja w perspektywie poznawczej – odzwierciedlenie znaczenia w języku (Children’s narratives in cognitive perspective as the reflection of the meaning in speech)
546 %a Tekst częśc., streszcz., tyt. i spis treści także w jęz. ang., przy pracach w jęz. ang. streszcz. pol.
650 9 %a Edukacja
650 9 %a Pedagogika specjalna
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683400197475 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7850-535-8
999 %b pwegrzyn (01/06/2023) %c pwegrzyn (01/06/2023 ; 000, 020-, 040, 090+, 100+, 245, 246-, 260, 300, 336-, 337-, 338-, 650-, 650+, 700-, 710-, 920-) %d pwegrzyn (01/06/2023) %c pwegrzyn (06/06/2023 ; 520+) %c pwegrzyn (05/09/2023) %r 2013
Część 1
Śliwerski B. – Transformacja pedagogiki transformacją przestrzeni jej tożsamości i wolności (The transformation of the education transformation of its identity and freedom)
Konieczka J. – Kryzysy edukacji w epoce ponowoczesności (Crisies of education in the era of post-modernism)
Lubowicka G. – Edukacja między etyką i polityką (Education between ethics and politics)
Kobyłecka E. – Wartości i antywartości w przestrzeni edukacyjnej. Zarys problemu (Values and anti-values in the educational space. On outline of the problem)
Ferenz K. – Przestrzenie współczesnej edukacji obywatelskiej (Spheres of modern civic education)
Hejwosz-Gromkowska D. – Wychowanie obywatelskie: między ekskluzywnością a inkluzywnością (Citizenship education: between exclusion and inclusion)
Włodarczyk R. – Zaangażowanie, architektonika granic, intryga relacji w perspektywie pedagogiki azylu (Commitment, tectonics boundaries, plot the relationship in perspective pedagogy asylum)
Czykwin E. – Trybalizm i nowy trybalizm jako wyraz pragnienia więzi (Tribalism and neotribalism as an expression of a desire to maintain)
Apanel D. – Koncepcja edukacji integralnej i inkluzyjnej w polskiej myśli pedagogicznej XX wieku (The concept of integrated and inclusive education in the Polish pedagogical thought of the 20th century)
Część 2
Żłobicki W. – Flow w edukacji. Między aktywnością egzoteliczną a autoteliczną (Flow in education. Between the egzotelic and autotelic activity)
Samborska I. – Przestrzeń wykreowana w schemacie przestrzeni edukacyjnej małego dziecka (Created space in the schema of child’s educational space)
Przybylska I. – Pedagogiczne odczytanie koncepcji inteligencji emocjonalnej. Nowe przestrzenie uczenia się (Teaching reading of the concept of emotional intelligence. Learning new spaces)
Murawska E. – Nauczyciel we współczesnej przestrzeni edukacyjnej – od ortodoksji edukacyjnej do pedagogicznego pluralizmu (Teacher in the contemporary educational expanse – between the educational orthodoxy and pedagogical pluralism)
Kabat M. – Edukacyjne przestrzeń nauczyciela. Wybrane dylematy teoretyczne (Teacher education space. Selected theoretical dilemmas)
Część 3
Pietkiewicz-Pareek B. – Walka a analfabetyzmem i Indiach poprzez rozwój edukacji nieformalnej (Fight against illiteracy through the development of non-formal education)
Suwalska A. – Polityka edukacyjna rządu Tony’ego Blaira w latach 1997-2007 (Educational policy of Tony Blair government in the years 1997-2007)
Odrowąż-Coates A. – Wyzwania wielokulturowe dla państwowego systemu oświaty w Polsce i w Wielkiej Brytanii (Multicultural challenges for mainstream education in Poland an the UK)
Stava J. – System edukacji uczniów zdolnych w Republice Czeskiej (System of education of gifted children in Czech Republic)
Grecmanova H., Dopita M. – Academic environment of universities and teacher training faculties in the Czech Republic (Środowiska akademickie uniwersytetów i wydziałów kształcenia nauczycieli w Republice Czeskiej)
Piecuch E. – Przedszkole jako przestrzeń sprawności intelektualnej dziecka (Kindergarten as a space for your child to develop intellectual skills)
Kłosińska E. – Nauczyciele wczesnej edukacji wobec twórczości w przestrzeni szkolnej (Teachers of early education towatds creativity in school area)
Marcinkiewicz A. – Uniwersytet Trzeciego Wieku jako przestrzeń uczenia się osób starszych (The Univerity of Third Age as the education space of older people)
Krawiec B. – O potrzebie przygotowywania analityków rynku/przestrzeni edukacyjnej (The need to prepare analysts/educational space)
Część 4
Supsakova B. – Media education as inherent of the general curricular reform in Slovakia (Edukacja medialna jako nieodłączna część ogólnej reformy programów nauczania na Słowacji)
Mironiuk-Netreba A. – Film fabularny jako przestrzeń edukacyjna o niepełnosprawności (Feture film as a education space about the disability)
Gil A. – Dyskusyjny Klub Filmowy jako przestrzeń edukacyjna (Film Society as educational space)
Osip K. – Virtual reality czy real virtuality? Internet jako przestrzeń uczenia się wpsólnotowości (Virtual reality ¬or real virtuality? Internet as a space of learning the prosocial attitude)
Perkowska-Klejman A. – Refleksyjność w praktyce edukacyjnej (Reflexivity in educational practice)
Sieroń-Galusek D. – Biografia kulturalna jako studium postaw – propozycja dla edukacji kulturalnej (Cultural biography as a study of attitudes – a proposal for cultural education)
Wojciechowska J. – Dziecięta narracja w perspektywie poznawczej – odzwierciedlenie znaczenia w języku (Children’s narratives in cognitive perspective as the reflection of the meaning in speech)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?