Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ

Kolekcje

Kolekcje, do których należy pozycja "Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu"

Wyświetlanie 1-2 z 2
Nazwa kolekcji Liczba rekordów
Podstawy zarządzania
Marketing i Sprzedaż
9
Zarządzanie agencją marketingową w oparciu o symulację biznesową REVAS
Marketing i Sprzedaż
8
Wyświetlanie 1-2 z 2

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies