Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Kształtowanie relacji z klientem na przykładzie przedsiębiorstwa monopolistycznego Totalizator Sportowy

Tytuł :
Kształtowanie relacji z klientem na przykładzie przedsiębiorstwa monopolistycznego Totalizator Sportowy
Autorzy :
Ludmiła Walaszczyk
Agata Karaś
Pokaż więcej
Temat :
Totalizator Sportowy
przedsiębiorstwo monopolistyczne
relacje z klientem
zaufanie
Business
HF5001-6182
Źródło :
Przedsiębiorczość - Edukacja, Vol 18, Iss 2 (2022)
Informacja o wydawcy :
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2022.
Rok publikacji :
2022
Kolekcja :
LCC:Business
Typ dokumentu :
article
Opis pliku :
electronic resource
Język :
English
Polish
ISSN :
20833296
2083-3296
2449-9048
Relacje :
https://p-e.up.krakow.pl/article/view/9363; https://doaj.org/toc/2083-3296; https://doaj.org/toc/2449-9048
DOI :
10.24917/20833296.182.8
Dostęp URL :
https://doaj.org/article/3fd2451591ae45658042856a8e83fceb
Numer akcesji :
edsdoj.3fd2451591ae45658042856a8e83fceb
Czasopismo naukowe
Współczesne dynamicznie zmieniające się otoczenie wymaga od przedsiębiorstw kształtowania długoterminowych relacji z klientem dopasowanych do jego potrzeb (Burnett, 2002). Istota relacji opiera się na wzajemnym wywiązywaniu się z podjętych zobowiązań oraz na zaufaniu. Zaufanie jest nieodłączną cechą zwłaszcza trwałych relacji. Celem pracy jest analiza sposobów kształtowania relacji z klientem na przykładzie przedsiębiorstwa monopolistycznego Totalizator Sportowy. Metodami badawczymi wykorzystanymi w pracy są: przegląd literatury, analiza dokumentów oraz sondaż diagnostyczny. Przeprowadzone badania pozwoliły na określenie (w ograniczonym zakresie), że relacje przedsiębiorstwa Totalizator Sportowy z klientami stanowią fundament działalności firmy i opierają się na zaufaniu wypracowanym przez wiele lat funkcjonowania przedsiębiorstwa na ryku. Ponadto zidentyfikowano działania podejmowane przez przedsiębiorstwo, aby relacje z klientem miały charakter długoterminowy. Wskazano tu przede wszystkim na: sukcesywne wprowadzanie nowych produktów na rynek (gier), wdrożenie systemu informatycznego umożliwiającego korzystanie z produktów w formie online, posiadanie odpowiednich certyfikatów bezpieczeństwa, prowadzenie działalności społecznej i dobroczynnej, informowanie klientów o ryzyku związanym z uczestnictwem w oferowanych grach, ciągłe budowanie zaufania do firmy poprzez doskonalenie standardów obsługi klienta czy jawność danych na temat spółki.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies