Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Lateralne produkty spożywcze a kształtowanie ich wizerunku - ujęcie modelowe

Tytuł :
Lateralne produkty spożywcze a kształtowanie ich wizerunku - ujęcie modelowe
Autorzy :
Sebastian Białoskurski
Pokaż więcej
Źródło :
Marketing i Rynek, 2020, vol. 3, Issue 12, P. 20-31.
Dostęp URL :
https://www.pwe.com.pl/pobierz.php?id=731206691&mode=artykul
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies