Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości - wpływ postaw i znaczenia sprawy społecznej

Tytuł :
Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości - wpływ postaw i znaczenia sprawy społecznej
Autorzy :
Wojciech Kozłowski
Ewelina Sobotko
Anna Rutkowska
Pokaż więcej
Źródło :
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia, 2018, vol. 52, Issue 3, P. 73-81.
Dostęp URL :
https://journals.umcs.pl/h/article/download/6845/5746
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies