Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Corporate Social Responsibility a efektywność przedsiębiorstwa

Tytuł :
Corporate Social Responsibility a efektywność przedsiębiorstwa
Autorzy :
Mariusz Zieliński
Pokaż więcej
Źródło :
Zeszyty Naukowe Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu : Problemy zarządzania : Konteksty - innowacje - praktyka, 2014, vol. 12, Issue 16, P. 15-25.
Dostęp URL :
http://www.wydawnictwo.wsb.pl/sites/www.wydawnictwo.wsb.pl/files/czasopisma-tresc/zn_wz_chorzow_16_druk.pdf#page=15&view=Fit
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies