Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Model biznesu a strategia przedsiębiorstwa - zakres znaczeniowy i układ relacji

Tytuł :
Model biznesu a strategia przedsiębiorstwa - zakres znaczeniowy i układ relacji
Autorzy :
Bogdan Rogoda
Pokaż więcej
Źródło :
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2012, vol. 8, Issue 891, P. 5-18.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies