Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Strategia przedsiębiorstwa na międzynarodowym rynku zakupów

Tytuł :
Strategia przedsiębiorstwa na międzynarodowym rynku zakupów
Autorzy :
Marzanna K. Witek-Hajduk
Pokaż więcej
Źródło :
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2011, vol. 58, Issue 180, P. 268-279.
Dostęp URL :
https://bazekon.uek.krakow.pl/zeszyty/171198511
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies