Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Relacje z klientem w zarządzaniu kryzysowym w przedsiębiorstwie

Tytuł :
Relacje z klientem w zarządzaniu kryzysowym w przedsiębiorstwie
Autorzy :
Urszula Widelska
Pokaż więcej
Źródło :
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2009, vol. 17, Issue 3/2, P. 425-435.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies