Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Alians jako strategia przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji

Tytuł :
Alians jako strategia przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji
Autorzy :
Urszula Kukuła
Pokaż więcej
Źródło :
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, 1999, vol. 32/33, Issue 2, P. 131-140.
Dostęp URL :
https://zn.mwse.edu.pl/index.php/zn/article/view/444/414
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies