Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych

Tytuł :
Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych
Autorzy :
Gołąb-Andrzejak, Edyta
Pokaż więcej
Temat :
jakość
lojalność
satysfakcja klienta
zaufanie
relacje z klientem
usługi hotelarskie
Informacja o wydawcy :
"Marketing i Rynek" 8/2014; Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014.
Rok publikacji :
2014
Dostęp URL :
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2198::c97ba96512abd48e0f55eaa0fe13a88b
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/11185
Prawa :
OPEN
Numer akcesji :
edsair.od......2198..c97ba96512abd48e0f55eaa0fe13a88b
W artykule podjęto próbę wykazania wpływu jakości usług hotelarskich na kształtowanie lojalności klientów. To, jak gość hotelowy ocenia jakość usług, z których skorzystał, przekłada się na stosunek do nawiązania związku lojalnościowego z usługodawcą. Elementem, który stanowi podstawę i punkt wyjścia w procesie budowania trwałych relacji jest satysfakcja. Tylko z usatysfakcjonowanym klientem, hotel lub sieć są w stanie budować trwałe więzi, oparte na prawdziwie pojmowanej lojalności, której podstawę stanowi zaufanie. Edyta Gołąb-Andrzejak

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies