Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Evaluasi Kinerja Layanan dan Tingkat Kepuasan Pelanggan Angkutan Penyeberangan Amolengo-Pure Provinsi Sulawesi Tenggara

Tytuł :
Evaluasi Kinerja Layanan dan Tingkat Kepuasan Pelanggan Angkutan Penyeberangan Amolengo-Pure Provinsi Sulawesi Tenggara
Autorzy :
Rasyid, La Ode Ahmad
Lakawa, Irwan
Rahmat, La Ode Musa
Pokaż więcej
Temat :
Service (business)
Service quality
Interview
media_common.quotation_subject
Customer satisfaction
Mainland
Quality (business)
Business
Satisfaction Level, Facilites, Services
Port (computer networking)
Agricultural economics
Consumer satisfaction
media_common
Źródło :
UnpayWall
Microsoft Academic Graph
Sultra Civil Engineering Journal
Informacja o wydawcy :
Zenodo, 2021.
Rok publikacji :
2021
Język :
Indonesian
Dostęp URL :
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cf71146fcd07a7c15ca27239332ff687
https://zenodo.org/record/6966203
Prawa :
OPEN
Numer akcesji :
edsair.doi.dedup.....cf71146fcd07a7c15ca27239332ff687
Indonesia is a large country that is widespread with it’s islands and is a country traversed by the Equator, so sea transportation has an important role to play in connecting one area to another, considering that Indonesia has a very wide ocean. One of the means of sea transportation that is widely used by the community is the ferry. Ferry is a type of sea transportation that can be used as passenger and goods transportation using certain routes or routes. With the existence of the Ferry port, it can increase the acceleration of development in the area, especially Amolengo Village, Konawe Selatan Regency. The Amolengo ferry port is a port that serves the crossing of passengers and goods that connects the South Konawe mainland and its surroundings with Buton Island, where the destination port is Pure port. The quality of good service provided is one of the determining factors for the success of the company. The researchmethod is arranged by interviewing respondents by answering the questions on the questionnaire. The analysis was performed using Importance Performance Analysis (IPA) and the Customer Satisfaction Index (CSI). The results of this study indicate that the consumer satisfaction index on the performance of the Amolengo - Pure Ferry Port, Southeast Sulawesi Province is 84.6% and is in the range 0.81 - 1.00 indicating that consumers are very satisfied with the service quality of the Amolengo - Pure Ferry Port, Southeast Sulawesi Province.  

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies