Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Analysis of Construction Workers' Perceptions of Company Services (Case Study: PT. Konawe Multi Usaha)

Tytuł :
Analysis of Construction Workers' Perceptions of Company Services (Case Study: PT. Konawe Multi Usaha)
Autorzy :
Catrin Sudardjat
Sufrianto Sufrianto
Irwan Lakawa
Sitti Nurkhalisah Bachmid
Pokaż więcej
Temat :
Employee Perception, Company Service, Customer Satisfaction Index
Źródło :
Sultra Civil Engineering Journal. 3:103-115
Informacja o wydawcy :
Universitas Sulawesi Tenggara, 2022.
Rok publikacji :
2022
ISSN :
2716-1714
Dostęp URL :
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b856d1ae327d3aea0f99ddae9f1c80b8
https://doi.org/10.54297/sciej.v3i2.366
Prawa :
OPEN
Numer akcesji :
edsair.doi.dedup.....b856d1ae327d3aea0f99ddae9f1c80b8
In supporting the success of infrastructure development, it is necessary to have good cooperation between owners, contractors and workers which must be supported by the implementation of a project management system. A construction project is a series of activities which are generally short-term, dynamic, with varying intensity of activities and limited funds. If the project construction implementation is not managed properly, it will become a conflict or dispute between the elements involved in project implementation. In the current reform era, improving the quality of public services is a demand for workers where workers have begun to understand their rights as workers/employees. The purpose of the study was to determine the contractor's performance and to determine the perception of construction workers on the services of the company PT. Konawe Multi Usaha. The results showed that the perception of construction workers on the company's services at the company PT. Konawe Multi Usaha is rated by workers in the category of Fairly Good. There are factors that influence the perception of construction workers' satisfaction on company service satisfaction by using the Customer Satisfaction Index (CSI) analysis, the value of worker satisfaction is 73.43%, which means that the level of worker satisfaction is in the Satisfied category

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies