Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Strategia przedsiębiorstwa w sektorze kreatywnym na przykładzie Helios S. A

Tytuł :
Strategia przedsiębiorstwa w sektorze kreatywnym na przykładzie Helios S. A
Autorzy :
Anna Wróblewska
Pokaż więcej
Źródło :
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów. :105-114
Informacja o wydawcy :
Warsaw School of Economics, 2019.
Rok publikacji :
2019
ISSN :
2657-5620
1234-8872
Dostęp URL :
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::12f56a61152b7e1a67c63d239e2b8f44
https://doi.org/10.33119/sip.2018.162.8
Prawa :
OPEN
Numer akcesji :
edsair.doi...........12f56a61152b7e1a67c63d239e2b8f44
Artykuł ma na celu pokazanie wyzwań, jakie stawia przed przedsiębiorstwami konkurowanie w sektorze kreatywnym i analiza na przykładzie sieci kin Helios sposobu, w jaki przedsiębiorstwo radzi sobie z tym wyzwaniami. Analiza przypadku sieci kin Helios (Grupa Agora S. A.) pokazuje proces kreatywnego dostosowania się przedsiębiorstwa do wyzwań, jakie stawia przed nim konkurowanie w sektorze kreatywnym. Autorka wyróżnia trzy okresy w historii spółki, wyznaczane odmiennymi rodzajami przyjętej przez kierownictwo strategii i różnymi determinantami rozwoju. Strategia firmy Helios w sektorze dystrybucji filmów jest przykładem kreatywnej strategii rozwoju i konkurencji polegającej na wyprzedzającym dostosowaniu zakresu działania i sposobu konkurowania do zmieniającego się otoczenia, przy zachowaniu tempa rozwoju adekwatnego do posiadanych zasobów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies