Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Koncepcja Open Innovation jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

Tytuł :
Koncepcja Open Innovation jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Autorzy :
Tylżanowski, Roman
Pokaż więcej
Alternatywny tytuł :
The Open Innovation Concept as a Source of Enterprise's Competitive Advantage.
Концепция «open innovation» - источник конкурентного преимущества предприятия
Źródło :
Handel Wewnêtrzny. 2015, Issue 4, p16-25. 10p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies