Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

ELECTRONIC COMMERCE AND WEB 2.0: CONNECTING WITH THE CUSTOMER.

Tytuł :
ELECTRONIC COMMERCE AND WEB 2.0: CONNECTING WITH THE CUSTOMER.
Autorzy :
WIGAND, ROLF T.
Pokaż więcej
Alternatywny tytuł :
HANDEL ELEKTRONICZNY ORAZ WEB 2.0 JAKO FORMA KOMUNIKACJI Z KLIENTEM.
Źródło :
Studia i Materialy Polskiego Stowarzyszenia Zarzadzania Wiedza / Studies & Proceedings Polish Association for Knowledge Management. 2011, Issue 53, p216-224. 9p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies