Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

REKLAMA AMBIENTOWA, JAKO NIESTANDARDOWA FORMA KOMUNIKACJI FIRMY Z KLIENTEM.

Tytuł :
REKLAMA AMBIENTOWA, JAKO NIESTANDARDOWA FORMA KOMUNIKACJI FIRMY Z KLIENTEM.
Autorzy :
SZUL, ELżBIETA
Pokaż więcej
Alternatywny tytuł :
AMBIENT ADVERTISING AS AN UNCOMMON FORM OF COMMUNICATION WITH THE CUSTOMER'S.
Źródło :
Studia i Materialy Polskiego Stowarzyszenia Zarzadzania Wiedza / Studies & Proceedings Polish Association for Knowledge Management. 2011, Issue 50, p325-337. 13p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies