Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

ECONOMIC AND SOCIAL TENSIONS IN IMAGE-BUILDING OF SOCIAL ENTERPRISES IN POLAND.

Tytuł :
ECONOMIC AND SOCIAL TENSIONS IN IMAGE-BUILDING OF SOCIAL ENTERPRISES IN POLAND.
Autorzy :
Bogacz-Wojtanowska, Ewa
Wrona, Sylwia
Pokaż więcej
Alternatywny tytuł :
EKONOMICZNE I SPOŁECZNE KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU W PRZEDSIĘBIORSTWACH SPOŁECZNYCH.
Źródło :
International Journal of Contemporary Management. 2017, Vol. 16 Issue 2, p57-74. 18p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies