Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI DZIĘKI WYKORZYSTANYM NARZĘDZIOM KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ NA PRZYKŁADZIE POLSKICH TEATRÓW.

Tytuł :
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI DZIĘKI WYKORZYSTANYM NARZĘDZIOM KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ NA PRZYKŁADZIE POLSKICH TEATRÓW.
Autorzy :
NIEDŹWIEDZIŃSKI, MARIAN
KLEPACZ, HALINA
SZYMAŃSKA, KAMILA
Pokaż więcej
Alternatywny tytuł :
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT BY THE USE OF MARKETINGCOMMUNICATION TOOLS ON THE EXAMPLE OF POLISH THEATRE.
Źródło :
Studia i Materialy Polskiego Stowarzyszenia Zarzadzania Wiedza / Studies & Proceedings Polish Association for Knowledge Management. 2015, Issue 73, p107-118. 12p.
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies