LDR 02771cam#a2200421#i#4500
001 3683400193842
003 CHORZ WSB
005 20230223120151.5
008 220711s2022####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788301213183
035 %a xx005380783
035 %a (NUKAT)vtls005380783
040 %a WA LAZ/KZ %b pol %e PNN %c WA LAZ/KZ %d WA LAZ/AZ %d KR 93/MSs %d CHORZ WSB
090 1 %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1 %a Chłodnicki, Marcin. %e Autor
245 0 0 %a Service design po polsku: %b jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / %c Marcin Chłodnicki [i inni].
250 %a Wydanie II - 3 dodruk.
260 # %a Warszawa: %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2022.
300 %a 206, [1] strona: %b ilustracje (w tym kolorowe); %c 24 cm.
504 %a Bibliografia na stronach 205 - [207].
520 8 %a Chłodnicki M. – Wprowadzenie do projektowania usług
Jagodziński W. – Badania i audyt usługi
Jagodziński W. – Etapy projektowania procesu badawczego w service design
Jagodziński W. – Podejście ilościowe i jakościowe do badań
Chłodnicki M. – Mapowanie doświadczeń klientów w procesie usługowym
Karel A. – Innowacyjność i kreatywność
Karel A. – Design thinking
Stawski B. – Tworzenie innowacji usługowych techniką systematic inventive thinking
Ławniczak W. – Wybrane momenty prawdy procesów wdrożeniowych service design realizowanych w polskiej rzeczywistości
Ławniczak W. – Jak wdrażać? Kilka praktycznych wskazówek dotyczących myślenia i działania service design w Polsce
Chłodnicki M. – Service design jako narzędzie nowoczesnego rozwoju organizacji
Tarnawska M. – Projektowanie w środowisku zdalnym
Kamieński J. – Projektowanie doświadczenia usługowego klienta – Customer Experience
Chłodnicki M. – Warsztat pracy
Chłodnicki M. – Kazusy – polskie firmy i instytucje
520 8 %a Pluciński A. – Budowanie zespołów metodą FRIS w organizacji
650 9 %a Projektowanie usług
650 9 %a Marketing usług
650 9 %a Zadowolenie klienta
650 9 %a Projektowanie usług
650 9 %a Service design
700 1 # %a Chłodnicki, Marcin. %e Autor
700 1 # %a Jagodziński, Wojciech. %e Autor
700 1 # %a Kamieński, Janusz. %e Autor
700 1 # %a Karel, Andrzej. %e Autor
700 1 # %a Ławniczak, Wojciech. %e Autor
700 1 # %a Pluciński, Adam. %e Autor
700 1 # %a Stawski, Bartosz %e Autor
700 1 # %a Tarnawska, Martyna. %e Autor
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683400193842 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-21318-3
999 %b pwegrzyn (17/01/2023) %c pwegrzyn (17/01/2023 ; 000, 040, 090+, 100+, 245, 260, 300, 336-, 337-, 338-, 504, 650-, 650+, 710-) %d pwegrzyn (17/01/2023) %c ktrocha (23/02/2023 ; 520+) %r 2022
Chłodnicki M. – Wprowadzenie do projektowania usług
Jagodziński W. – Badania i audyt usługi
Jagodziński W. – Etapy projektowania procesu badawczego w service design
Jagodziński W. – Podejście ilościowe i jakościowe do badań
Chłodnicki M. – Mapowanie doświadczeń klientów w procesie usługowym
Karel A. – Innowacyjność i kreatywność
Karel A. – Design thinking
Stawski B. – Tworzenie innowacji usługowych techniką systematic inventive thinking
Ławniczak W. – Wybrane momenty prawdy procesów wdrożeniowych service design realizowanych w polskiej rzeczywistości
Ławniczak W. – Jak wdrażać? Kilka praktycznych wskazówek dotyczących myślenia i działania service design w Polsce
Chłodnicki M. – Service design jako narzędzie nowoczesnego rozwoju organizacji
Tarnawska M. – Projektowanie w środowisku zdalnym
Kamieński J. – Projektowanie doświadczenia usługowego klienta – Customer Experience
Chłodnicki M. – Warsztat pracy
Chłodnicki M. – Kazusy – polskie firmy i instytucje
Pluciński A. – Budowanie zespołów metodą FRIS w organizacji
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?