Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Service design po polsku: jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Tytuł pełny :
Service design po polsku: jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki [i inni]
Autorzy :
Chłodnicki, Marcin
Jagodziński, Wojciech
Kamieński, Janusz
Karel, Andrzej
Ławniczak, Wojciech
Pluciński, Adam
Stawski, Bartosz
Tarnawska, Martyna
Wydawca :
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydanie :
Wydanie II - 3 dodruk
Rok wydania :
2022
Opis fizyczny :
206, [1] strona: ilustracje (w tym kolorowe); 24 cm
ISBN :
9788301213183
Uwagi :
Bibliografia na stronach 205 - [207]
Temat :
Projektowanie usług
Marketing usług
Zadowolenie klienta
Service design
Książka
LDR     02771cam#a2200421#i#4500
001     3683400193842
003     CHORZ WSB
005     20230223120151.5
008     220711s2022####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020     %a 9788301213183
035     %a xx005380783
035     %a (NUKAT)vtls005380783
040     %a WA LAZ/KZ %b pol %e PNN %c WA LAZ/KZ %d WA LAZ/AZ %d KR 93/MSs %d CHORZ WSB
090 1   %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1   %a Chłodnicki, Marcin. %e Autor
245 0 0 %a Service design po polsku: %b jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / %c Marcin Chłodnicki [i inni].
250     %a Wydanie II - 3 dodruk.
260 #   %a Warszawa: %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2022.
300     %a 206, [1] strona: %b ilustracje (w tym kolorowe); %c 24 cm.
504     %a Bibliografia na stronach 205 - [207].
520 8   %a Chłodnicki M. – Wprowadzenie do projektowania usług
Jagodziński W. – Badania i audyt usługi
Jagodziński W. – Etapy projektowania procesu badawczego w service design
Jagodziński W. – Podejście ilościowe i jakościowe do badań
Chłodnicki M. – Mapowanie doświadczeń klientów w procesie usługowym
Karel A. – Innowacyjność i kreatywność
Karel A. – Design thinking
Stawski B. – Tworzenie innowacji usługowych techniką systematic inventive thinking
Ławniczak W. – Wybrane momenty prawdy procesów wdrożeniowych service design realizowanych w polskiej rzeczywistości 
Ławniczak W. – Jak wdrażać? Kilka praktycznych wskazówek dotyczących myślenia i działania service design w Polsce
Chłodnicki M. – Service design jako narzędzie nowoczesnego rozwoju organizacji
Tarnawska M. – Projektowanie w środowisku zdalnym
Kamieński J.  – Projektowanie doświadczenia usługowego klienta – Customer Experience
Chłodnicki M. – Warsztat pracy
Chłodnicki M. – Kazusy – polskie firmy i instytucje
520 8   %a Pluciński A. – Budowanie zespołów metodą FRIS w organizacji
650   9 %a Projektowanie usług
650   9 %a Marketing usług
650   9 %a Zadowolenie klienta
650   9 %a Projektowanie usług
650   9 %a Service design
700 1 # %a Chłodnicki, Marcin. %e Autor
700 1 # %a Jagodziński, Wojciech. %e Autor
700 1 # %a Kamieński, Janusz. %e Autor
700 1 # %a Karel, Andrzej. %e Autor
700 1 # %a Ławniczak, Wojciech. %e Autor
700 1 # %a Pluciński, Adam. %e Autor
700 1 # %a Stawski, Bartosz %e Autor
700 1 # %a Tarnawska, Martyna. %e Autor
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683400193842 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-01-21318-3
999     %b pwegrzyn (17/01/2023) %c pwegrzyn (17/01/2023 ; 000, 040, 090+, 100+, 245, 260, 300, 336-, 337-, 338-, 504, 650-, 650+, 710-) %d pwegrzyn (17/01/2023) %c ktrocha (23/02/2023 ; 520+) %r 2022 

Chłodnicki M. – Wprowadzenie do projektowania usług
Jagodziński W. – Badania i audyt usługi
Jagodziński W. – Etapy projektowania procesu badawczego w service design
Jagodziński W. – Podejście ilościowe i jakościowe do badań
Chłodnicki M. – Mapowanie doświadczeń klientów w procesie usługowym
Karel A. – Innowacyjność i kreatywność
Karel A. – Design thinking
Stawski B. – Tworzenie innowacji usługowych techniką systematic inventive thinking
Ławniczak W. – Wybrane momenty prawdy procesów wdrożeniowych service design realizowanych w polskiej rzeczywistości
Ławniczak W. – Jak wdrażać? Kilka praktycznych wskazówek dotyczących myślenia i działania service design w Polsce
Chłodnicki M. – Service design jako narzędzie nowoczesnego rozwoju organizacji
Tarnawska M. – Projektowanie w środowisku zdalnym
Kamieński J. – Projektowanie doświadczenia usługowego klienta – Customer Experience
Chłodnicki M. – Warsztat pracy
Chłodnicki M. – Kazusy – polskie firmy i instytucje

Pluciński A. – Budowanie zespołów metodą FRIS w organizacji


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 44194
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 44195
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies