Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

E-przedsiębiorczość: zasady i praktyka

Tytuł pełny :
E-przedsiębiorczość: zasady i praktyka / pod redakcją naukową Małgorzaty Bednarczyk, Marty Najdy-Janoszki, Sebastiana Kopery
Autorzy :
Bednarczyk, Małgorzata
Brański, Michał
Nowina-Konopka, Maria
Kozarkiewicz-Chlebowska, Alina
Miotk, Anna
Łada, Monika
Kołodziej-Hajdo, Marta
Wszendybył, Ewa
Przybylski, Wojciech
Wilczyński, Tomasz
Damaszek, Marek
Współtwórcy :
Najda-Janoszka, Marta. Redaktor
Kopera, Sebastian. Redaktor
Wydawca :
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydanie :
Wydanie I
Rok wydania :
© copyright 2019
Opis fizyczny :
288, [1] strona: ilustracje; 24 cm
ISBN :
9788323347033
Uwagi :
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Bibliografia przy rozdziałach
Temat :
Gospodarka elektroniczna
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorstwo internetowe
Usługi elektroniczne
Przedsiębiorstwo wirtualne
E-przedsiębiorczość
Książka
LDR     02946cam#a2200505#i#4500
001     3683400193089
003     CHORZ WSB
005     20230523122030.7
008     190925s2019####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020     %a 9788323347033
035     %a xx004707261
035     %a (NUKAT)vtls004707261
040     %a OLSZT 003/JG %b pol %e PNN %c OLSZT 003/JGs %d OLSZT 003/DS %d WA 14/PTs %d CHORZ WSB
045 0   %b d2019
046     %k 2019
090 1   %2 CHORZ WSB %a 10.0
100 1   %a Bednarczyk, Małgorzata %e Redaktor
245 0 0 %a E-przedsiębiorczość: %b zasady i praktyka / %c pod redakcją naukową Małgorzaty Bednarczyk, Marty Najdy-Janoszki, Sebastiana Kopery.
250     %a Wydanie I.
260 #   %a Kraków: %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c © copyright 2019.
300     %a 288, [1]  strona: %b ilustracje; %c 24 cm.
504     %a Bibliografia przy rozdziałach.
520 8   %a 1. Bednarczyk M. – Istota e-przedsiębiorczości w praktyce działań biznesowych i społecznych
2. Kopera S. , Najda-Janoszka M. – Rynek tradycyjny a rynek przestrzeni cyfrowej
3. Konopka M. N. – Rynek nowych mediów
4. Kozarkiewicz A. – Modele e-biznesu
5. Miotk A. – Działalność marketingowa w przestrzeni cyfrowej
6. Łada M. – Planowanie finansowe w e-przedsiębiorstwie
7. Kołodziej-Hajdo M. – Podatki w e-działalności gospodarczej
8. Wszendybył-Skulska E. – Stosunek pracy w e-przedsiębiorstwie
9. Przybylski W. – Parki technologiczne i inne centra innowacji
10. Kopera S. – Crowdsourcing jako narzędzie wsparcia e-przedsiębiorczości
11. Damaszek M. , Wilczyński T. , Kopera S. – Bezpieczeństwo przedsiębiorstw w przestrzeni cyfrowej
536     %a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
650   9 %a Gospodarka elektroniczna
650   9 %a Przedsiębiorczość
650   9 %a Przedsiębiorstwo internetowe
650   9 %a Usługi elektroniczne
650   9 %a Przedsiębiorstwo wirtualne
650   9 %a E-przedsiębiorczość
700 1 # %a Najda-Janoszka, Marta. %e Redaktor
700 1 # %a Kopera, Sebastian. %e Redaktor
700 1 # %a Brański, Michał. %e Autor
700 1 # %a Nowina-Konopka, Maria. %e Autor
700 1 # %a Kozarkiewicz-Chlebowska, Alina. %e Autor
700 1 # %a Miotk, Anna. %e Autor
700 1 # %a Łada, Monika. %e Autor
700 1 # %a Kołodziej-Hajdo, Marta. %e Autor
700 1 # %a Wszendybył, Ewa. %e Autor
700 1 # %a Przybylski, Wojciech. %e Autor
700 1 # %a Wilczyński, Tomasz %e Autor
700 1 # %a Damaszek, Marek. %e Autor
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683400193089 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-233-4703-3
999     %b pwegrzyn (04/01/2023) %c pwegrzyn (05/01/2023 ; 000, 020-, 040, 090+, 100+, 245, 260, 300, 336-, 337-, 338-, 380-, 385-, 388-, 648-, 650-, 650+, 655-, 658-, 700, 700-, 710-, 920-) %d pwegrzyn (05/01/2023) %c pwegrzyn (23/05/2023 ; 520+) %r 2019 

1. Bednarczyk M. – Istota e-przedsiębiorczości w praktyce działań biznesowych i społecznych
2. Kopera S. , Najda-Janoszka M. – Rynek tradycyjny a rynek przestrzeni cyfrowej
3. Konopka M. N. – Rynek nowych mediów
4. Kozarkiewicz A. – Modele e-biznesu
5. Miotk A. – Działalność marketingowa w przestrzeni cyfrowej
6. Łada M. – Planowanie finansowe w e-przedsiębiorstwie
7. Kołodziej-Hajdo M. – Podatki w e-działalności gospodarczej
8. Wszendybył-Skulska E. – Stosunek pracy w e-przedsiębiorstwie
9. Przybylski W. – Parki technologiczne i inne centra innowacji
10. Kopera S. – Crowdsourcing jako narzędzie wsparcia e-przedsiębiorczości
11. Damaszek M. , Wilczyński T. , Kopera S. – Bezpieczeństwo przedsiębiorstw w przestrzeni cyfrowej


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.0
Nr inwentarza :
851 44129
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 10.0
Nr inwentarza :
851 44130
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies