Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Kształtowanie dobrych relacji z klientami: jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Tytuł pełny :
Kształtowanie dobrych relacji z klientami: jak przekonać i zatrzymać klientów firmy / Peter Kenzelmann
Autorzy :
Kanzelmann, Peter
Wydawca :
Warszawa: Wydawnictwo BC Edukacja
Wydanie :
Wydanie I
Rok wydania :
2008
Opis fizyczny :
136 stron
ISBN :
9788361059295
Temat :
Relacje z klientami
Rynek
Klient
Komunikacja z klientem
Lojalność klienta
Dokument elektroniczny
LDR     00945nmm#a2200277#i#4500
001     3683300193041
003     CHORZ WSB
005     20221202123938.9
008     221202s2008####pl#||||g||||#|||||||pol#d
020     %a 9788361059295
040     %a CHORZ WSB %c CHORZ WSB %e PNN
041 0 # %a pol
090 1   %2 CHORZ WSB %a 11.C
100 1   %a Kanzelmann, Peter %e Autor
245 0 0 %a Kształtowanie dobrych relacji z klientami: %b jak przekonać i zatrzymać klientów firmy / %c Peter Kenzelmann.
250     %a Wydanie I.
260 #   %a Warszawa: %b Wydawnictwo BC Edukacja, %c 2008.
300     %a 136 stron.
650   9 %a Relacje z klientami
650   9 %a Rynek
650   9 %a Klient
650   9 %a Komunikacja z klientem
650   9 %a Lojalność klienta
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683300193041 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-61059-29-5
999     %b pwegrzyn (02/12/2022) %d pwegrzyn (02/12/2022) %r 2008 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W E-book
Nr inwentarza :
853 3054
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

E-book: PDF

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies