Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

The Future of Management: Industry 4.0 and Digitalization

Tytuł pełny :
The Future of Management: Industry 4.0 and Digitalization / editors Piotr Buła, Bogdan Nogalski
Autorzy :
Buła, Piotr
Współtwórcy :
Nogalski, Bogdan. Redaktor
Wydawca :
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania :
2020
Opis fizyczny :
224 strony: 24 cm
ISBN :
9788323348597
Temat :
Industry 4.0
Digitalizacja
Przemysł 4.0
Książka
LDR     02375cam#a2200277#i#4500
001     3683300188658
003     CHORZ WSB
005     20220629110316.6
008     220429s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020     %a 9788323348597
040     %a CHORZ WSB %c CHORZ WSB %e PNN %d CHORZ WSB
041 0 # %a eng
090 1   %2 CHORZ WSB %a A/21.0
100 1   %a Buła, Piotr %e Redaktor
245 0 0 %a The Future of Management: %b Industry 4.0 and Digitalization / %c editors Piotr Buła, Bogdan Nogalski.
260 #   %a Kraków: %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2020.
300     %a 224 strony: %c 24 cm.
520 8   %a Lesniak-Łebkowska G. – Industry 4.0: Social Impacts and Operations Managment Challenges
Brzóska J., Knop L. – Business Model Changes in the Presence of Challenges Brought
Kisielnicki J. – Communication in Traditional and Network Organisation: Transformation
Górka K., Thier A., Łuszczyk M. – Consequences of the Fourth Industrial Revolution in Social and Economic Development in the 21st Century
Lewandowski R., Goncharuk A.G., Fedrowski J.J. – Ideology, Trust, and Spirituality: A Framework for Managment Control Research in the Era Industry 4.0
Buła P., Schroeder T., Ziółko M. – Renewable Energy through Industry 4.0 on the Example of Photovoltaic Development in Selected European Countries
520 8   %a Rosiński J. – Employee Loyalty in the ICT Sector as a Challenge for Building Industry 4.0
Teczke M., Teczke M. – The importance of Flexibility of Human, Tangible and Intagible Resources in Selected Production Enterpreneurships: Results of Empirical Research
Geryk M. – Challenges Posed for Universities by the Industry 4.0 Environment
Smalec A. – Big Data in Managing Marketing Communication
Buła P., Dziedzic D., Uznańska M. – Mathematical Risk Assessment Method in the Implementation of Logistic Processes
Sorg W. – Managment and Digitisation
Dijakell K. – Branding of Time as New Direktion in Tommorow’s Managment
Urbanek G. – The future of Branding
650   9 %a Industry 4.0
650   9 %a Digitalizacja
650   9 %a Przemysł 4.0
700 1 # %a Nogalski, Bogdan. %e Redaktor
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683300188658 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-233-4859-7
999     %b pwegrzyn (29/04/2022) %d pwegrzyn (29/04/2022) %c pwegrzyn (29/06/2022 ; 000, 040, 520+) 

Lesniak-Łebkowska G. – Industry 4.0: Social Impacts and Operations Managment Challenges
Brzóska J., Knop L. – Business Model Changes in the Presence of Challenges Brought
Kisielnicki J. – Communication in Traditional and Network Organisation: Transformation
Górka K., Thier A., Łuszczyk M. – Consequences of the Fourth Industrial Revolution in Social and Economic Development in the 21st Century
Lewandowski R., Goncharuk A.G., Fedrowski J.J. – Ideology, Trust, and Spirituality: A Framework for Managment Control Research in the Era Industry 4.0
Buła P., Schroeder T., Ziółko M. – Renewable Energy through Industry 4.0 on the Example of Photovoltaic Development in Selected European Countries

Rosiński J. – Employee Loyalty in the ICT Sector as a Challenge for Building Industry 4.0
Teczke M., Teczke M. – The importance of Flexibility of Human, Tangible and Intagible Resources in Selected Production Enterpreneurships: Results of Empirical Research
Geryk M. – Challenges Posed for Universities by the Industry 4.0 Environment
Smalec A. – Big Data in Managing Marketing Communication
Buła P., Dziedzic D., Uznańska M. – Mathematical Risk Assessment Method in the Implementation of Logistic Processes
Sorg W. – Managment and Digitisation
Dijakell K. – Branding of Time as New Direktion in Tommorow’s Managment
Urbanek G. – The future of Branding


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W A/21.A
Nr inwentarza :
851 43410
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies