LDR 02138cam#a2200301#i#4500
001 3683200183634
003 CHORZ WSB
005 20211012113126.3
008 210927s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380856899
040 %a CHORZ WSB %c CHORZ WSB %e PNN %d CHORZ WSB
041 0 # %a pol
090 1 %2 CHORZ WSB %a 05.E
100 1 %a Al-Noorachi, Muzahim %e Redaktor
245 0 0 %a Marketing we współczesnej gospodarce: %b wybrane zagadnienia / %c redakcja naukowa Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski.
250 %a Wydanie pierwsze.
260 # %a Warszawa: %b Wydawnictwo Difin, %c 2018.
300 %a 207 stron: %c 23 cm.
504 %a Bibliografia przy rozdziałach.
520 8 %a Al.-Noorachi M. – Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść
Turniak M. – Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach
Kolasińska-Morawska K. – Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych
Janczewska D. – Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji
Al.-Noorachi M., Stopczyński B. – Marketing lojalnościowy – czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami
Sołkowski Ł., Seliga R., Woźniak A. – Marketing organizacji publicznych – studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce
Sobczyk M., Krajewska-Nieckarz M. – Marketing odpowiedzialny społecznie – czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, wtyki i społeczeństwa
Chmielnicki M. – Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami – czyli jak zdobyć zaufanie klienta
650 9 %a Marketing
650 9 %a Współczesna gospodarka
650 9 %a Marketing wartości
650 9 %a Marketing potrzeb
700 1 # %a Sułkowski, Łukasz %e Redaktor
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683200183634 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-689-9
999 %b pwegrzyn (27/09/2021) %c pwegrzyn (27/09/2021 ; 000, 040, 090+, 250+, 260+, 300+, 504+) %c pwegrzyn (27/09/2021 ; 650+) %d pwegrzyn (27/09/2021) %c pwegrzyn (12/10/2021 ; 520+)
Al.-Noorachi M. – Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść
Turniak M. – Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach
Kolasińska-Morawska K. – Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych
Janczewska D. – Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji
Al.-Noorachi M., Stopczyński B. – Marketing lojalnościowy – czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami
Sołkowski Ł., Seliga R., Woźniak A. – Marketing organizacji publicznych – studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce
Sobczyk M., Krajewska-Nieckarz M. – Marketing odpowiedzialny społecznie – czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, wtyki i społeczeństwa
Chmielnicki M. – Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami – czyli jak zdobyć zaufanie klienta
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?