Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

E-commerce w praktyce: lekcje skutecznej sprzedaży online

Tytuł pełny :
E-commerce w praktyce: lekcje skutecznej sprzedaży online / Anna Wilma, Maciej Sękowski
Autorzy :
Wilma, Anna
Współtwórcy :
Sękowski, Maciej Redaktor
Wydawca :
Lublin: Grupa Marketer
Wydanie :
Wydanie I
Rok wydania :
2019
Opis fizyczny :
290 stron: ilustracje; 24 cm
ISBN :
9788395140136
Temat :
E-commerce
Sprzedaż internetowa
Sprzedaż online
Silna marka
E-sklep
Sklep internetowy
Książka
LDR     06234cam#a2200361#i#4500
001     3683200180717
003     CHORZ WSB
005     20230223102659.0
008     210224s2019####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020     %a 9788395140136
040     %a CHORZ WSB %c CHORZ WSB %e PNN %d CHORZ WSB
041 0 # %a pol
090 1   %2 CHORZ WSB %a 11.C
100 1   %a Wilma, Anna %e Redaktor
245 0 0 %a E-commerce w praktyce: %b lekcje skutecznej sprzedaży online / %c Anna Wilma, Maciej Sękowski.
250     %a Wydanie I.
260 #   %a Lublin: %b Grupa Marketer, %c 2019.
300     %a 290 stron: %b ilustracje; %c 24 cm.
520 8   %a 1.Gierszyński J. , Janczewski M., Mielczarek P., Wojas M., Wardęga P. – Przepis na najlepszy sklep internetowy na świecie
2.1Wardęga P. – Jak zbudować silną markę e-sklepu, którą pokochają klienci?
2.2Juja M. – Jak założyć sklep internetowy i połączyć jego prowadzenie z pracą na etacie?
2.3Serafin T. – 4 lekcje z prowadzenia mikrosklepu internetowego
2.4Zach K. – Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
2.5Muliński S. – Zakupy subskrypcyjne – czy ten model sprzedaży może się przyjąć w e-commerce?
2.6Dziegieć J. – Jak dobrać rozwiązania logistyczne do wielkości sklepu internetowego?
2.7Dziegieć J. – Jak i z użyciem jakich narzędzi planować współpracę z producentami?
2.8Pieprzak M. – Jak poprawić produktywność pracy?
2.9Jankowiak A. – Jak budować oraz rozwijać silny i stabilny zespół?
2.10Zach K. , Dziegieć J. – Kluczowe kompetencje w e-commerce 2020 – 2025. Co musi umieć specjalista ds. e-commerce i gdzie go znaleźć?
520 8   %a 2.11Wardęga P. – Customer experience – jak dobrze zaopiekować się klientem?
2.12Serafin M. – Jak dbać o spójne doświadczenia klienta we wszystkich kanałach sprzedaży?
2.13Mróz R. – Czego klient nie powinien od Ciebie słyszeć?
2.14Tomaszewski W. – Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?
2.15Mróz R. – Czego hydraulik może Cię nauczyć o obsłudze reklamacji?
2.16Bojar Ł. – Jak pozyskiwać dobrze konwertujący ruch?
2.17Jankowiak A. – Jak radzić sobie z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?
2.18Chrobak N. – Jak dotrzeć do użytkownika mobilnego i go zdobyć?
2.19Karczewska A., Zemczak M. – 18 wskazówek, jak dobrze zaprojektować sklep przyjazny dla użytkowników mobilnych
2.20Władzińska P. – 5 wskazówek, jak stworzyć na Facebooku zaangażowaną społeczność?
2.21Kryger N. – Jak reagować na negatywne komentarze i opinie?
520 8   %a 2.22Weber M. – Jak tworzyć opisy produktów i posty na Facebooku, które rozejdą się po „internetach”?
2.23Pura K. – Czy warto organizować „lajwy sprzedażowe”?
2.24Oleszczuk-Kalkhoff A. – Jak działania PR-owe przekładają się na sprzedaż?
2.25Grzelak A. – Jak efektywnie współpracować z infuencerami?
2.26Serafin M. – Czy influencerzy pomagają sprzedawać?
2.27Głowińska M., Błaszczok J. – Jak odświeżyć markę w e-commerce? Rebranding Domodi.pl od a do zet
2.28Mróz R. – Czy lodówka jest ciężka, czyli jak podnieść ceny i nie stracić klientów?
2.29Janczewski M. – Jakie procesy w e-commerce warto automatyzować?
2.30Zarzeka W. – Co RGB elektronika automatyzuje w swoich działaniach?
2.31Wojas M. – Jakie działania automatyzuje firma Wojas?
2.32Wojas M. – Jak współpracować z dostawcami rozwiązań zewnętrznych?
2.33Gierszyński J. – Jakie wyzwania wiążą się z wprowadzeniem w firmie nowego kanału sprzedaży?
2.34Zięba W. – Jak sobie radzić z konfliktem kanałów sprzedaży?
520 8   %a 2.35Karczewska A., Zemczak M. – Jak usprawnić mobilny proces zakupowy, żeby zwiększyć sprzedaż?
2.36Koperdowski P. – 9 sposobów na zwiększenie sprzedaży w kanale mobilnym
2.37Mielczarek P. – Jak skutecznie sprzedawać na Allegro?
2.38Gierszyński J. – Jakie wyzwania wiążą się z wdrożeniem w firmie strategii omnichannelowej?
2.39Janczewski M. – Na jakie wyzwania z obszaru omnichannelu warto zwrócić uwagę w małym i średnim sklepie internetowym?
2.40Iwuć C. – Czego nauczyła mnie e-sprzedaż do 70 krajów na świecie?
2.41Zach K. – Kiedy powinniśmy pomyśleć o rozpoczęciu sprzedaży zagranicznej online?
2.42Jankowiak A. – Od czego zacząć i o czym pamiętać na samym początku przygody z e-handlem transgranicznym?
2.43Jaraczewski F., Soboń M. – Jak za pomocą pilotażu zminimalizować ryzyko wiążące się ze startem sprzedaży na rynki zagraniczne?
2.44Jaraczewski F., Soboń M. – Jak określić atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?
520 8   %a 2.45Iwuć C. – Jak skutecznie sprzedawać na Amazonie?
2.46Fornalski P. – Chcesz ugryźć temat e-commerce B2B? Zacznij od B2C
2.47Zarzeka W. – Jak przekonać klientów biznesowych do zakupów online?
2.48Matkowska-Włosek B. – Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze zaopiekować się klientami w e-commerce B2B?
2.49Pilch B. – 5 lekcji z uruchomienia systemu premiowego dla handlowców za sprzedaż w kanale e-commerce B2B
2.50Grzesiek-Kasperczyk A. – Jak wyrok w sprawie Ubera wpływa na regulamin Twojego e-sklepu i dlaczego nie musisz go mieć?
2.51Serafinowicz B. – Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?
3.1 Herra W. – Czas na ECO-mmerce
3.2 Zach K., Dziegieć J., Zięba W. – Zagraniczne trendy w e-commerce godne uwagi
3.3 Zięba W., Dziegieć J. – Rozwiązania i narzędzia, które sprawdzają się na świecie, a nie są jeszcze zbyt popularne w Polsce
4. E-commerce od kulis – najskuteczniejsze działania, największe wyzwania, plany rozwoju
650   9 %a E-commerce
650   9 %a Sprzedaż internetowa
650   9 %a Sprzedaż online
650   9 %a Silna marka
650   9 %a E-sklep
650   9 %a Sklep internetowy
700 1 # %a Sękowski, Maciej %e Redaktor
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683200180717 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-951401-3-6
999     %b pwegrzyn (24/02/2021) %d pwegrzyn (24/02/2021) %c pwegrzyn (02/02/2023 ; 000, 008, 040, 090) %c pwegrzyn (02/02/2023) %c ktrocha (23/02/2023 ; 520+) %c ktrocha (23/02/2023) %r 2019 

1.Gierszyński J. , Janczewski M., Mielczarek P., Wojas M., Wardęga P. – Przepis na najlepszy sklep internetowy na świecie
2.1Wardęga P. – Jak zbudować silną markę e-sklepu, którą pokochają klienci?
2.2Juja M. – Jak założyć sklep internetowy i połączyć jego prowadzenie z pracą na etacie?
2.3Serafin T. – 4 lekcje z prowadzenia mikrosklepu internetowego
2.4Zach K. – Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
2.5Muliński S. – Zakupy subskrypcyjne – czy ten model sprzedaży może się przyjąć w e-commerce?
2.6Dziegieć J. – Jak dobrać rozwiązania logistyczne do wielkości sklepu internetowego?
2.7Dziegieć J. – Jak i z użyciem jakich narzędzi planować współpracę z producentami?
2.8Pieprzak M. – Jak poprawić produktywność pracy?
2.9Jankowiak A. – Jak budować oraz rozwijać silny i stabilny zespół?
2.10Zach K. , Dziegieć J. – Kluczowe kompetencje w e-commerce 2020 – 2025. Co musi umieć specjalista ds. e-commerce i gdzie go znaleźć?

2.11Wardęga P. – Customer experience – jak dobrze zaopiekować się klientem?
2.12Serafin M. – Jak dbać o spójne doświadczenia klienta we wszystkich kanałach sprzedaży?
2.13Mróz R. – Czego klient nie powinien od Ciebie słyszeć?
2.14Tomaszewski W. – Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?
2.15Mróz R. – Czego hydraulik może Cię nauczyć o obsłudze reklamacji?
2.16Bojar Ł. – Jak pozyskiwać dobrze konwertujący ruch?
2.17Jankowiak A. – Jak radzić sobie z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?
2.18Chrobak N. – Jak dotrzeć do użytkownika mobilnego i go zdobyć?
2.19Karczewska A., Zemczak M. – 18 wskazówek, jak dobrze zaprojektować sklep przyjazny dla użytkowników mobilnych
2.20Władzińska P. – 5 wskazówek, jak stworzyć na Facebooku zaangażowaną społeczność?
2.21Kryger N. – Jak reagować na negatywne komentarze i opinie?

2.22Weber M. – Jak tworzyć opisy produktów i posty na Facebooku, które rozejdą się po „internetach”?
2.23Pura K. – Czy warto organizować „lajwy sprzedażowe”?
2.24Oleszczuk-Kalkhoff A. – Jak działania PR-owe przekładają się na sprzedaż?
2.25Grzelak A. – Jak efektywnie współpracować z infuencerami?
2.26Serafin M. – Czy influencerzy pomagają sprzedawać?
2.27Głowińska M., Błaszczok J. – Jak odświeżyć markę w e-commerce? Rebranding Domodi.pl od a do zet
2.28Mróz R. – Czy lodówka jest ciężka, czyli jak podnieść ceny i nie stracić klientów?
2.29Janczewski M. – Jakie procesy w e-commerce warto automatyzować?
2.30Zarzeka W. – Co RGB elektronika automatyzuje w swoich działaniach?
2.31Wojas M. – Jakie działania automatyzuje firma Wojas?
2.32Wojas M. – Jak współpracować z dostawcami rozwiązań zewnętrznych?
2.33Gierszyński J. – Jakie wyzwania wiążą się z wprowadzeniem w firmie nowego kanału sprzedaży?
2.34Zięba W. – Jak sobie radzić z konfliktem kanałów sprzedaży?

2.35Karczewska A., Zemczak M. – Jak usprawnić mobilny proces zakupowy, żeby zwiększyć sprzedaż?
2.36Koperdowski P. – 9 sposobów na zwiększenie sprzedaży w kanale mobilnym
2.37Mielczarek P. – Jak skutecznie sprzedawać na Allegro?
2.38Gierszyński J. – Jakie wyzwania wiążą się z wdrożeniem w firmie strategii omnichannelowej?
2.39Janczewski M. – Na jakie wyzwania z obszaru omnichannelu warto zwrócić uwagę w małym i średnim sklepie internetowym?
2.40Iwuć C. – Czego nauczyła mnie e-sprzedaż do 70 krajów na świecie?
2.41Zach K. – Kiedy powinniśmy pomyśleć o rozpoczęciu sprzedaży zagranicznej online?
2.42Jankowiak A. – Od czego zacząć i o czym pamiętać na samym początku przygody z e-handlem transgranicznym?
2.43Jaraczewski F., Soboń M. – Jak za pomocą pilotażu zminimalizować ryzyko wiążące się ze startem sprzedaży na rynki zagraniczne?
2.44Jaraczewski F., Soboń M. – Jak określić atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?

2.45Iwuć C. – Jak skutecznie sprzedawać na Amazonie?
2.46Fornalski P. – Chcesz ugryźć temat e-commerce B2B? Zacznij od B2C
2.47Zarzeka W. – Jak przekonać klientów biznesowych do zakupów online?
2.48Matkowska-Włosek B. – Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze zaopiekować się klientami w e-commerce B2B?
2.49Pilch B. – 5 lekcji z uruchomienia systemu premiowego dla handlowców za sprzedaż w kanale e-commerce B2B
2.50Grzesiek-Kasperczyk A. – Jak wyrok w sprawie Ubera wpływa na regulamin Twojego e-sklepu i dlaczego nie musisz go mieć?
2.51Serafinowicz B. – Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?
3.1 Herra W. – Czas na ECO-mmerce
3.2 Zach K., Dziegieć J., Zięba W. – Zagraniczne trendy w e-commerce godne uwagi
3.3 Zięba W., Dziegieć J. – Rozwiązania i narzędzia, które sprawdzają się na świecie, a nie są jeszcze zbyt popularne w Polsce
4. E-commerce od kulis – najskuteczniejsze działania, największe wyzwania, plany rozwoju


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.C
Nr inwentarza :
851 44291
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.C
Nr inwentarza :
851 41745
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies