Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Content marketing: od strategii do efektów

Tytuł pełny :
Content marketing: od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Autorzy :
Bakalarska-Stankiewicz, Justyna
Wydawca :
Gliwice: Wydawnictwo Helion
Rok wydania :
2020
Opis fizyczny :
199 stron: ilustracje; 21 cm
ISBN :
9788328368514
Temat :
Content marketing
Komunikacja z klientem
Marketing treści
Komunikacja
Książka
LDR     00890nam#a2200253#i#4500
001     3683200180517
003     CHORZ WSB
005     20210212091325.5
008     210212s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
020     %a 9788328368514
040     %a CHORZ WSB %c CHORZ WSB %e PNN
041 0 # %a pol
090 1   %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1   %a Bakalarska-Stankiewicz, Justyna %e Autor
245 0 0 %a Content marketing: %b od strategii do efektów / %c Justyna Bakalarska-Stankiewicz.
260 #   %a Gliwice: %b Wydawnictwo Helion, %c 2020.
300     %a 199 stron: %b ilustracje; %c 21 cm.
650   9 %a Content marketing
650   9 %a Komunikacja z klientem
650   9 %a Marketing treści
650   9 %a Komunikacja
856 4 # %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/site/recorddetail/3683200180517 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-283-6851-4
999     %b pwegrzyn (12/02/2021) %d pwegrzyn (12/02/2021) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 41816
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies