Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Inżynieria jakości : teoria, praktyka, dydaktyka : praca zbiorowa

Tytuł pełny :
Inżynieria jakości : teoria, praktyka, dydaktyka : praca zbiorowa / pod redakcją Piotra Grudowskiego, Jolanty Preihs, Piotra Waszczura
Współtwórcy :
Grudowski, Piotr Redaktor
Preihs, Jolanta Redaktor
Waszczura, Piotra Redaktor
Wydawca :
Gdańsk : Katedra Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji, Wydział Mechaniczny Politechniki Gdańskiej
Wydanie :
Wydanie I
Rok wydania :
2007
Opis fizyczny :
269 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN :
9788388579912
Uwagi :
Spis treści Rozdział I. Kierunki rozwoju wiedzy o jakości Kolman R.: Niektóre przemiany jakościowe mojego życia Tkaczyk S.: Kierunki rozwoju inżynierii jakości Durlik I., Kubka J.: Jakość jako kategoria filozoficzna i inżynieryjna Mantura W.: O przedmiocie kwalitologii Skrzypek E.: Satysfakcja klienta nowej ery i jej wpływ na jakość Samek A.: Jakość prorozwojowego produktu Lisiecka K.: Ocena stopnia dojrzałości systemów zarządzania jakością w organizacjach wybranych branż Wieczorek R.: Aspekty zarządzania projakościowego Rozdział II. Jakość a systemy edukacyjne Kłos Z., Sawicka H., Lewicki R.: Nowa forma dydaktyczna wspomagająca jakość kształcenia w uczelniach technicznych Wawak T.: Dylematy jakości zarządzania w szkołach wyższych w świetle wymogów Unii Europejskiej Borys T., Rogala P.: Bariery we wdrażaniu zarządzania jakością na wyższych uczelniach Zymonik J.: Dydaktyczne dylematy wokół problematyki zarządzania jakością Maciąg J.: Model oceny sprawności systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej Preihs J.: Jak uczyć o jakości? Pachucka M.: Jakość życia uczniów wybranych szkół zawodowych w województwie warmińsko-mazurskim Rozdział III. Zarządzanie jakością w teorii i praktyce Zymonik Z.: Koszty jakości w projektowaniu wyrobu Szafrański M.: Propozycja standaryzacji układu kosztów jakości Misztal A., Jasiak A.: Ocena kosztów wdrażania metodyki zapobiegania niezgodnościom w procesach zarządzania jakością Richert M., Wiśniewska M.: Dynamika rozwoju i wdrażania systemu zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym Prussak W.: Kryteria oceny jakości użytkowej internetowych środków komunikacji z klientem Barylski A., Barylski M.: Udział zespołu kontroli jakości w sukcesie zaawansowanego przedsięwzięcia informatycznego Piekarczyk M.: Znaczenie jakości zarządzania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw Szczepańska K.: Parametr wartości w zarządzaniu zasobami ludzkimi Jasiulewicz-Kaczmarek M., Wieczorek R.: Bezpieczeństwo informacji Olszewski S.: Proces w zarządzaniu jakością. Czarna skrzynka czy przedmiot czasowo określony? Bugdol M.: Doskonalenie jakości usług w administracji samorządowej Janczarek D.: Wpływ zarządzania jakością usług administracji samorządowej na rozwój przedsiębiorczości w Gdańsku Tkaczyk S., Wójcik G.: Jakość w administracji finansów publicznych Tkaczyk S., Syta J.: Jakość w portach lotniczych Tkaczyk S., Wiśniewska S.: Systemy zarządzania jakością przemyśle motoryzacyjnym Rozdział IV. Metody inżynierii jakości w procesach wytwarzania Kawecka-Endler A.: Warunki pracy – determinantą jakości i efektywności procesów produkcyjnych Mrugalska B., Kawecka-Endler A.: Metody projektowania wyrobów odpornych na zakłócenia w procesie wytwarzania Orłowski K., Wasielewski R.: Wizyjny sposób określania jakości geometrycznej ostrzy narzędzi Biegalski H.: Prognozowanie wskaźnika jakości ściernic Boryczko A.: Nierówności profilu powierzchni i ich szerokozakresowa analiza dla oceny jakości przedmiotów Siemiątkowski M.: Analiza DFMA technologiczności wyrobu dla projektowania i doskonalenia jakości Grudowski P.: Wybrane możliwości aplikacyjne kwadratowej funkcji strat jakościowych Waszczur P.: Wpływ porowatości na jakość powierzchni ceramicznych po docieraniu
Literatura na końcu rozdziałów
Temat :
Inżynieria jakości
Przemiany jakościowe
Kwalitologia
Satysfakcja klienta
Jakość produktu
Systemy zarządzania
Zarządzanie jakością
Koszty jakości
Kontrola jakości
Bezpieczeństwo informacji
Administracja samorządowa
Obsługa klienta
Książka
LDR     04917nam#a2200409#i#4500
001     3683100158780
003     CHORZ WSB
005     20200609001032.1
008     190121s2007####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788388579912
035     %a (CHO)87635
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Inżynieria jakości : %b teoria, praktyka, dydaktyka : praca zbiorowa / %c pod redakcją Piotra Grudowskiego, Jolanty Preihs, Piotra Waszczura.
250     %a Wydanie I.
260 #   %a Gdańsk : %b Katedra Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji, Wydział Mechaniczny Politechniki Gdańskiej, %c 2007.
300     %a 269 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
500     %a Spis treści
Rozdział I. Kierunki rozwoju wiedzy o jakości 
Kolman R.: Niektóre przemiany jakościowe mojego życia 
Tkaczyk S.: Kierunki rozwoju inżynierii jakości
Durlik I., Kubka J.: Jakość jako kategoria filozoficzna i inżynieryjna 
Mantura W.: O przedmiocie kwalitologii
Skrzypek E.: Satysfakcja klienta nowej ery i jej wpływ na jakość
Samek A.: Jakość prorozwojowego produktu
Lisiecka K.: Ocena stopnia dojrzałości systemów zarządzania jakością w organizacjach wybranych branż 
Wieczorek R.: Aspekty zarządzania projakościowego
Rozdział II. Jakość a systemy edukacyjne 
Kłos Z., Sawicka H., Lewicki R.: Nowa forma dydaktyczna wspomagająca jakość kształcenia w uczelniach technicznych 
Wawak T.: Dylematy jakości zarządzania w szkołach wyższych w świetle wymogów Unii Europejskiej 
Borys T., Rogala P.: Bariery we wdrażaniu zarządzania jakością na wyższych uczelniach 
Zymonik J.: Dydaktyczne dylematy wokół problematyki zarządzania jakością 
Maciąg J.: Model oceny sprawności systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej
Preihs J.: Jak uczyć o jakości?
Pachucka M.: Jakość życia uczniów wybranych szkół zawodowych w województwie warmińsko-mazurskim 
Rozdział III. Zarządzanie jakością w teorii i praktyce 
Zymonik Z.: Koszty jakości w projektowaniu wyrobu
Szafrański M.: Propozycja standaryzacji układu kosztów jakości
Misztal A., Jasiak A.: Ocena kosztów wdrażania metodyki zapobiegania niezgodnościom w procesach zarządzania jakością 
Richert M., Wiśniewska M.: Dynamika rozwoju i wdrażania systemu zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym
Prussak W.: Kryteria oceny jakości użytkowej internetowych środków komunikacji z klientem
Barylski A., Barylski M.: Udział zespołu kontroli jakości w sukcesie zaawansowanego przedsięwzięcia informatycznego
Piekarczyk M.: Znaczenie jakości zarządzania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw
Szczepańska K.: Parametr wartości w zarządzaniu zasobami ludzkimi 
Jasiulewicz-Kaczmarek M., Wieczorek R.: Bezpieczeństwo informacji 
Olszewski S.: Proces w zarządzaniu jakością. Czarna skrzynka czy przedmiot czasowo określony?
Bugdol M.: Doskonalenie jakości usług w administracji samorządowej
Janczarek D.: Wpływ zarządzania jakością usług administracji samorządowej na rozwój przedsiębiorczości w Gdańsku
Tkaczyk S., Wójcik G.: Jakość w administracji finansów publicznych 
Tkaczyk S., Syta J.: Jakość w portach lotniczych 
Tkaczyk S., Wiśniewska S.: Systemy zarządzania jakością przemyśle motoryzacyjnym
Rozdział IV. Metody inżynierii jakości w procesach wytwarzania 
Kawecka-Endler A.: Warunki pracy – determinantą jakości i efektywności procesów produkcyjnych
Mrugalska B., Kawecka-Endler A.: Metody projektowania wyrobów odpornych na zakłócenia w procesie wytwarzania 
Orłowski K., Wasielewski R.: Wizyjny sposób określania jakości geometrycznej ostrzy narzędzi 
Biegalski H.: Prognozowanie wskaźnika  jakości ściernic 
Boryczko A.: Nierówności profilu powierzchni i ich szerokozakresowa analiza dla oceny jakości przedmiotów 
Siemiątkowski M.: Analiza DFMA technologiczności wyrobu dla projektowania i doskonalenia jakości
Grudowski P.: Wybrane możliwości aplikacyjne kwadratowej funkcji strat jakościowych 
Waszczur P.: Wpływ porowatości na jakość powierzchni ceramicznych po docieraniu
504     %a Literatura na końcu rozdziałów.
650   9 %a Inżynieria jakości
650   9 %a Przemiany jakościowe
650   9 %a Kwalitologia
650   9 %a Satysfakcja klienta
650   9 %a Jakość produktu
650   9 %a Systemy zarządzania
650   9 %a Zarządzanie jakością
650   9 %a Koszty jakości
650   9 %a Kontrola jakości
650   9 %a Bezpieczeństwo informacji
650   9 %a Administracja samorządowa
650   9 %a Obsługa klienta
700 1   %a Grudowski, Piotr %e Redaktor
700 1   %a Preihs, Jolanta %e Redaktor
700 1   %a Waszczura, Piotra %e Redaktor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100158780 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-88579-91-2
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2007 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.D
Nr inwentarza :
851 39733
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies