Gdańsk : Katedra Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji, Wydział Mechaniczny Politechniki Gdańskiej
Wydanie :
Wydanie I
Rok wydania :
2007
Opis fizyczny :
269 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN :
9788388579912
Uwagi :
Spis treści
Rozdział I. Kierunki rozwoju wiedzy o jakości
Kolman R.: Niektóre przemiany jakościowe mojego życia
Tkaczyk S.: Kierunki rozwoju inżynierii jakości
Durlik I., Kubka J.: Jakość jako kategoria filozoficzna i inżynieryjna
Mantura W.: O przedmiocie kwalitologii
Skrzypek E.: Satysfakcja klienta nowej ery i jej wpływ na jakość
Samek A.: Jakość prorozwojowego produktu
Lisiecka K.: Ocena stopnia dojrzałości systemów zarządzania jakością w organizacjach wybranych branż
Wieczorek R.: Aspekty zarządzania projakościowego
Rozdział II. Jakość a systemy edukacyjne
Kłos Z., Sawicka H., Lewicki R.: Nowa forma dydaktyczna wspomagająca jakość kształcenia w uczelniach technicznych
Wawak T.: Dylematy jakości zarządzania w szkołach wyższych w świetle wymogów Unii Europejskiej
Borys T., Rogala P.: Bariery we wdrażaniu zarządzania jakością na wyższych uczelniach
Zymonik J.: Dydaktyczne dylematy wokół problematyki zarządzania jakością
Maciąg J.: Model oceny sprawności systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej
Preihs J.: Jak uczyć o jakości?
Pachucka M.: Jakość życia uczniów wybranych szkół zawodowych w województwie warmińsko-mazurskim
Rozdział III. Zarządzanie jakością w teorii i praktyce
Zymonik Z.: Koszty jakości w projektowaniu wyrobu
Szafrański M.: Propozycja standaryzacji układu kosztów jakości
Misztal A., Jasiak A.: Ocena kosztów wdrażania metodyki zapobiegania niezgodnościom w procesach zarządzania jakością
Richert M., Wiśniewska M.: Dynamika rozwoju i wdrażania systemu zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym
Prussak W.: Kryteria oceny jakości użytkowej internetowych środków komunikacji z klientem
Barylski A., Barylski M.: Udział zespołu kontroli jakości w sukcesie zaawansowanego przedsięwzięcia informatycznego
Piekarczyk M.: Znaczenie jakości zarządzania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw
Szczepańska K.: Parametr wartości w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Jasiulewicz-Kaczmarek M., Wieczorek R.: Bezpieczeństwo informacji
Olszewski S.: Proces w zarządzaniu jakością. Czarna skrzynka czy przedmiot czasowo określony?
Bugdol M.: Doskonalenie jakości usług w administracji samorządowej
Janczarek D.: Wpływ zarządzania jakością usług administracji samorządowej na rozwój przedsiębiorczości w Gdańsku
Tkaczyk S., Wójcik G.: Jakość w administracji finansów publicznych
Tkaczyk S., Syta J.: Jakość w portach lotniczych
Tkaczyk S., Wiśniewska S.: Systemy zarządzania jakością przemyśle motoryzacyjnym
Rozdział IV. Metody inżynierii jakości w procesach wytwarzania
Kawecka-Endler A.: Warunki pracy – determinantą jakości i efektywności procesów produkcyjnych
Mrugalska B., Kawecka-Endler A.: Metody projektowania wyrobów odpornych na zakłócenia w procesie wytwarzania
Orłowski K., Wasielewski R.: Wizyjny sposób określania jakości geometrycznej ostrzy narzędzi
Biegalski H.: Prognozowanie wskaźnika jakości ściernic
Boryczko A.: Nierówności profilu powierzchni i ich szerokozakresowa analiza dla oceny jakości przedmiotów
Siemiątkowski M.: Analiza DFMA technologiczności wyrobu dla projektowania i doskonalenia jakości
Grudowski P.: Wybrane możliwości aplikacyjne kwadratowej funkcji strat jakościowych
Waszczur P.: Wpływ porowatości na jakość powierzchni ceramicznych po docieraniu Literatura na końcu rozdziałów
LDR 04917nam#a2200409#i#4500
001 3683100158780
003 CHORZ WSB
005 20200609001032.1
008 190121s2007####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788388579912
035 %a (CHO)87635
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Inżynieria jakości : %b teoria, praktyka, dydaktyka : praca zbiorowa / %c pod redakcją Piotra Grudowskiego, Jolanty Preihs, Piotra Waszczura.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Gdańsk : %b Katedra Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji, Wydział Mechaniczny Politechniki Gdańskiej, %c 2007.
300 %a 269 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
500 %a Spis treści
Rozdział I. Kierunki rozwoju wiedzy o jakości
Kolman R.: Niektóre przemiany jakościowe mojego życia
Tkaczyk S.: Kierunki rozwoju inżynierii jakości
Durlik I., Kubka J.: Jakość jako kategoria filozoficzna i inżynieryjna
Mantura W.: O przedmiocie kwalitologii
Skrzypek E.: Satysfakcja klienta nowej ery i jej wpływ na jakość
Samek A.: Jakość prorozwojowego produktu
Lisiecka K.: Ocena stopnia dojrzałości systemów zarządzania jakością w organizacjach wybranych branż
Wieczorek R.: Aspekty zarządzania projakościowego
Rozdział II. Jakość a systemy edukacyjne
Kłos Z., Sawicka H., Lewicki R.: Nowa forma dydaktyczna wspomagająca jakość kształcenia w uczelniach technicznych
Wawak T.: Dylematy jakości zarządzania w szkołach wyższych w świetle wymogów Unii Europejskiej
Borys T., Rogala P.: Bariery we wdrażaniu zarządzania jakością na wyższych uczelniach
Zymonik J.: Dydaktyczne dylematy wokół problematyki zarządzania jakością
Maciąg J.: Model oceny sprawności systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej
Preihs J.: Jak uczyć o jakości?
Pachucka M.: Jakość życia uczniów wybranych szkół zawodowych w województwie warmińsko-mazurskim
Rozdział III. Zarządzanie jakością w teorii i praktyce
Zymonik Z.: Koszty jakości w projektowaniu wyrobu
Szafrański M.: Propozycja standaryzacji układu kosztów jakości
Misztal A., Jasiak A.: Ocena kosztów wdrażania metodyki zapobiegania niezgodnościom w procesach zarządzania jakością
Richert M., Wiśniewska M.: Dynamika rozwoju i wdrażania systemu zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym
Prussak W.: Kryteria oceny jakości użytkowej internetowych środków komunikacji z klientem
Barylski A., Barylski M.: Udział zespołu kontroli jakości w sukcesie zaawansowanego przedsięwzięcia informatycznego
Piekarczyk M.: Znaczenie jakości zarządzania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw
Szczepańska K.: Parametr wartości w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Jasiulewicz-Kaczmarek M., Wieczorek R.: Bezpieczeństwo informacji
Olszewski S.: Proces w zarządzaniu jakością. Czarna skrzynka czy przedmiot czasowo określony?
Bugdol M.: Doskonalenie jakości usług w administracji samorządowej
Janczarek D.: Wpływ zarządzania jakością usług administracji samorządowej na rozwój przedsiębiorczości w Gdańsku
Tkaczyk S., Wójcik G.: Jakość w administracji finansów publicznych
Tkaczyk S., Syta J.: Jakość w portach lotniczych
Tkaczyk S., Wiśniewska S.: Systemy zarządzania jakością przemyśle motoryzacyjnym
Rozdział IV. Metody inżynierii jakości w procesach wytwarzania
Kawecka-Endler A.: Warunki pracy – determinantą jakości i efektywności procesów produkcyjnych
Mrugalska B., Kawecka-Endler A.: Metody projektowania wyrobów odpornych na zakłócenia w procesie wytwarzania
Orłowski K., Wasielewski R.: Wizyjny sposób określania jakości geometrycznej ostrzy narzędzi
Biegalski H.: Prognozowanie wskaźnika jakości ściernic
Boryczko A.: Nierówności profilu powierzchni i ich szerokozakresowa analiza dla oceny jakości przedmiotów
Siemiątkowski M.: Analiza DFMA technologiczności wyrobu dla projektowania i doskonalenia jakości
Grudowski P.: Wybrane możliwości aplikacyjne kwadratowej funkcji strat jakościowych
Waszczur P.: Wpływ porowatości na jakość powierzchni ceramicznych po docieraniu
504 %a Literatura na końcu rozdziałów.
650 9 %a Inżynieria jakości
650 9 %a Przemiany jakościowe
650 9 %a Kwalitologia
650 9 %a Satysfakcja klienta
650 9 %a Jakość produktu
650 9 %a Systemy zarządzania
650 9 %a Zarządzanie jakością
650 9 %a Koszty jakości
650 9 %a Kontrola jakości
650 9 %a Bezpieczeństwo informacji
650 9 %a Administracja samorządowa
650 9 %a Obsługa klienta
700 1 %a Grudowski, Piotr %e Redaktor
700 1 %a Preihs, Jolanta %e Redaktor
700 1 %a Waszczura, Piotra %e Redaktor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100158780 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-88579-91-2
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2007
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?