1. Wprowadzenie. Bądź liderem marki, a nie 'turystą strategicznym' CZĘŚĆ 1. W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA Stwórz mapę potrzeb konsumenta CZĘŚĆ 2. W POSZUKIWANIU WIZJI O co chcesz walczyć? Gdzie jest istota produktu? Emocje, które 'sprzedają' markę Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty CZĘŚĆ 3. REALIZOWANIE WIZJI Testowanie wizji CZĘŚĆ 4. DZIAŁALNOŚĆ UKIERUNKOWANA NA MARKĘ Od 'przegadania' marki do zaangażowania Opracuj produkty flagowe Komunikacja bez przerostu ego Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi Sieć Brandgym Materiały referencyjne
LDR 01513nam#a2200265#i#4500
001 3683100158681
003 CHORZ WSB
005 20200629200616.6
008 140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788376015705
035 %a (CHO)55164
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1 %a Taylor, David
245 1 0 %a Wizja marki %b : jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy / %c [przeł. Bogusz Katarzyna, przeł. Bogusz Katarzyna]
260 # %a Warszawa %b International Publishing Service %c 2010
300 %a 275 s. : il. tab. %c 25 cm
500 %a 1. Wprowadzenie. Bądź liderem marki, a nie 'turystą strategicznym' CZĘŚĆ 1. W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA Stwórz mapę potrzeb konsumenta CZĘŚĆ 2. W POSZUKIWANIU WIZJI O co chcesz walczyć? Gdzie jest istota produktu? Emocje, które 'sprzedają' markę Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty CZĘŚĆ 3. REALIZOWANIE WIZJI Testowanie wizji CZĘŚĆ 4. DZIAŁALNOŚĆ UKIERUNKOWANA NA MARKĘ Od 'przegadania' marki do zaangażowania Opracuj produkty flagowe Komunikacja bez przerostu ego Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi Sieć Brandgym Materiały referencyjne
650 9 %a Marka
650 9 %a Wizja marki
650 9 %a Potrzeby klientów
650 9 %a Produkt
700 1 %a Bogusz, Katarzyna
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100158681 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7601-570-5
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2010
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?