Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Wizja marki : jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Tytuł pełny :
Wizja marki : jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy / [przeł. Bogusz Katarzyna, przeł. Bogusz Katarzyna]
Autorzy :
Taylor, David
Bogusz, Katarzyna
Wydawca :
Warszawa International Publishing Service
Rok wydania :
2010
Opis fizyczny :
275 s. : il. tab. 25 cm
ISBN :
9788376015705
Uwagi :
1. Wprowadzenie. Bądź liderem marki, a nie 'turystą strategicznym' CZĘŚĆ 1. W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA Stwórz mapę potrzeb konsumenta CZĘŚĆ 2. W POSZUKIWANIU WIZJI O co chcesz walczyć? Gdzie jest istota produktu? Emocje, które 'sprzedają' markę Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty CZĘŚĆ 3. REALIZOWANIE WIZJI Testowanie wizji CZĘŚĆ 4. DZIAŁALNOŚĆ UKIERUNKOWANA NA MARKĘ Od 'przegadania' marki do zaangażowania Opracuj produkty flagowe Komunikacja bez przerostu ego Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi Sieć Brandgym Materiały referencyjne
Temat :
Marka
Wizja marki
Potrzeby klientów
Produkt
Książka
LDR     01513nam#a2200265#i#4500
001     3683100158681
003     CHORZ WSB
005     20200629200616.6
008     140303s2010####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788376015705
035     %a (CHO)55164
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Taylor, David
245 1 0 %a Wizja marki %b : jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy / %c [przeł. Bogusz Katarzyna, przeł. Bogusz Katarzyna]
260 #   %a Warszawa %b International Publishing Service %c 2010
300     %a 275 s. : il. tab. %c 25 cm
500     %a 1. Wprowadzenie. Bądź liderem marki, a nie 'turystą strategicznym' CZĘŚĆ 1. W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA Stwórz mapę potrzeb konsumenta CZĘŚĆ 2. W POSZUKIWANIU WIZJI O co chcesz walczyć? Gdzie jest istota produktu? Emocje, które 'sprzedają' markę Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty CZĘŚĆ 3. REALIZOWANIE WIZJI Testowanie wizji CZĘŚĆ 4. DZIAŁALNOŚĆ UKIERUNKOWANA NA MARKĘ Od 'przegadania' marki do zaangażowania Opracuj produkty flagowe Komunikacja bez przerostu ego Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi Sieć Brandgym Materiały referencyjne
650   9 %a Marka
650   9 %a Wizja marki
650   9 %a Potrzeby klientów
650   9 %a Produkt
700 1   %a Bogusz, Katarzyna
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100158681 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7601-570-5
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 29905
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies