Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami

Tytuł pełny :
Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami / red. nauk. Ewa Magier-Łakomy, Monika Boguszewicz-Kreft, Janusz Dworak
Autorzy :
Magier-Łakomy, Ewa
Boguszewicz-Kreft, Monika
Dworak, Janusz
Wydawca :
Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa ; Warszawa : CeDeWu
Rok wydania :
2014
Seria :
1899-9867 ; Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, t. 36
Zawartość serii :
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku 1899-9867 ; t. 36
Opis fizyczny :
199 s. : il. ; 24 cm
ISBN :
9788375566857
9788361712107
Uwagi :
Wprowadzenie Dworak J.: Wykorzystanie elementów badań narracyjnych, hermeneutycznych i socjometrycznych w marketingu wewnętrznym przedsiębiorstwa Grębowiec M.: Marketing internetowy jako współczesne źródło budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw Gołębiowska E.: Wartości etyczne we współczesnym zarządzaniu Kalinowska-Żeleźnik A., Kuczamer-Kłopotowska S., Lusińska A.: Narzędzia komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie NIVEA Polska Sp. z o.o. Kurleto M.: Zarządzanie międzykulturowe w przedsiębiorstwach hotelowych (z uwzględnieniem zachodnich i wschodnich różnic kulturowych) Limański A., Drabik I.: Orientacja na klienta w systemie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie Magier-Łakomy E., Pawłowska M.: Wpływ płci i stylu zarządzania menedżera na ocenę jego kompetencji zawodowych i wybranych cech osobowościowych Malara Z., Kroik J.: Wartość usługi vs. cena, czyli pułapki utowarowienia na przykładzie usług hotelarskich. Ocena rynku we Wrocławiu Nogalski B., Czapiewski R.: Kształtowanie modelu biznesu w przedsiębiorstwie zarządzanym procesowo Ratajczak M., Wołoszyn J.:Koncepcja CSR w aspekcie korzyści społecznych przedsiębiorstw agrobiznesowych z obszarów wiejskich Rozkwitalska M.: Współpraca z obcokrajowcami - studium przypadku na podstawie firmy Muehlhan Polska Tubielewicz K.: Holistyczne ujęcie strategii zarządzania wiekiem - myślenie strategiczne a potencjał osób starszych na rynku pracy
Bibliogr. przy rozdz
Temat :
Komunikacja
Zarządzanie jakością
Marketing przedsiębiorstwa
Marketing internetowy
Przewaga konkurencyjna
Etyka w zarządzaniu
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Zarządzanie międzykulturowe
Badania marketingowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Usługi hotelarskie
Relacje z klientami
Menadżer
CSR
Zatrudnianie obcokrajowców
Osoby starsze
Książka
LDR     03437nam#a2200517#i#4500
001     3683100158461
003     CHORZ WSB
005     20200629200018.8
008     150713s2014####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788375566857
020     %a 9788361712107
035     %a (CHO)72476
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %a eng %h pol
080 #   %a 658.1/.5
245 0 0 %a Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami / %c red. nauk. Ewa Magier-Łakomy, Monika Boguszewicz-Kreft, Janusz Dworak.
260 #   %a Gdańsk : %b Wyższa Szkoła Bankowa ;
260 #   %a Warszawa : %b CeDeWu, %c 2014.
300     %a 199 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1   %x 1899-9867 ; %a Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, %v t. 36
500     %a Wprowadzenie
Dworak J.: Wykorzystanie elementów badań narracyjnych, hermeneutycznych i socjometrycznych w marketingu wewnętrznym przedsiębiorstwa
Grębowiec M.: Marketing internetowy jako współczesne źródło budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
Gołębiowska E.: Wartości etyczne we współczesnym zarządzaniu
Kalinowska-Żeleźnik A., Kuczamer-Kłopotowska S., Lusińska A.: Narzędzia komunikacji zewnętrznej w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie NIVEA Polska Sp. z o.o.
Kurleto M.: Zarządzanie międzykulturowe w przedsiębiorstwach hotelowych (z uwzględnieniem zachodnich i wschodnich różnic kulturowych) 
Limański A., Drabik I.: Orientacja na klienta w systemie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Magier-Łakomy E., Pawłowska M.: Wpływ płci i stylu zarządzania menedżera na ocenę jego kompetencji zawodowych i wybranych cech osobowościowych
Malara Z., Kroik J.: Wartość usługi vs. cena, czyli pułapki utowarowienia na przykładzie usług hotelarskich. Ocena rynku we Wrocławiu
Nogalski B., Czapiewski R.: Kształtowanie modelu biznesu w przedsiębiorstwie zarządzanym procesowo
Ratajczak M., Wołoszyn J.:Koncepcja CSR w aspekcie korzyści społecznych przedsiębiorstw agrobiznesowych z obszarów wiejskich
Rozkwitalska M.: Współpraca z obcokrajowcami - studium przypadku na podstawie firmy Muehlhan Polska
Tubielewicz K.: Holistyczne ujęcie strategii zarządzania wiekiem - myślenie strategiczne a potencjał osób starszych na rynku pracy
504     %a Bibliogr. przy rozdz.
650   9 %a Komunikacja
650   9 %a Zarządzanie jakością
650   9 %a Marketing przedsiębiorstwa
650   9 %a Marketing internetowy
650   9 %a Przewaga konkurencyjna
650   9 %a Etyka w zarządzaniu
650   9 %a Społeczna odpowiedzialność biznesu
650   9 %a Zarządzanie międzykulturowe
650   9 %a Badania marketingowe
650   9 %a Zarządzanie przedsiębiorstwem
650   9 %a Usługi hotelarskie
650   9 %a Relacje z klientami
650   9 %a Menadżer
650   9 %a CSR
650   9 %a Zatrudnianie obcokrajowców
650   9 %a Osoby starsze
700 1   %a Magier-Łakomy, Ewa.
700 1   %a Boguszewicz-Kreft, Monika
700 1   %a Dworak, Janusz
830   0 %a Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku %x 1899-9867 ; %v t. 36
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100158461 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7556-685-7
920     %a 978-83-61712-10-7
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2014 %c pwegrzyn (15/06/2020 ; 830) %c prolib (15/06/2020 ; 830) %c ktrocha (29/06/2020 ; 700) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.B
Nr inwentarza :
851 35705
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 10.B
Nr inwentarza :
851 35706
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies