Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Kultura popularna w szkole : pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog

Tytuł pełny :
Kultura popularna w szkole : pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog / pod redakcją Barbary Myrdzik, Małgorzaty Latoch-Zielińskiej
Współtwórcy :
Myrdzik, Barbara Redaktor
Latoch-Zielińska, Małgorzata Redaktor
Wydawca :
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Rok wydania :
2006
Opis fizyczny :
326, [1] strona : ilustracje ; 25 cm
ISBN :
8322724748
Uwagi :
Spis treści Myrdzik Barbara: Czy każda kultura spełnia rolę ładotwórczą? Refleksje aksjologiczne Dunaj Ewa: Kultura wysoka i niska - transformacje Morawska Iwona: Kultura popularna w dyskursie edukacyjnym Jesionek-Biskupska Beata: Kultura popularna w szkole. Pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog Jedliński Ryszard: Wartościowanie pojęcia globalizacja w publikacjach o charakterze edukacyjnym Kur Elżbieta M.: Ku jakiej estetyce? Edukacyjny spór literatury i kultury obiegów popularnych i wysokich Kozak Wioletta: Szkolna edukacja w sporze o wartości. Rzeczywistość edukacyjna a kultura wysoka Bernarkowa Wiga: Dydaktyka „homeopatyczna” Tymianki Leszek: Kultura popularna - perspektywa gimnazjalisty Morawska Iwona: Popularne teksty kultury na lekcjach języka polskiego we współczesnej szkole Łazarska Danuta: Uczeń jako odbiorca kultury medialnej Karwatowska Małgorzata: „Gazetowa” dziewczyna. Wybrane elementy wizerunku nastolatki w czasopismach młodzieżowych Bolińska Marta: Prymat obrazka, czyli rola mediów audiowizualnych w upowszechnianiu kultury (z punktu widzenia współczesnej szkoły) Wójcik Agnieszka: Napisy są wszędzie, czyli słów kilka o graffiti Has-Tokarz Anita: Czytelnictwo współczesnych nastolatków (opinie, obserwacje, badania) Kaleta Marcin: Czy science fiction i fantasy mają prawo bytu w procesie edukacji gimnazjalnej? Latoch-Zielińska Małgorzata: Arcydzieło w „nowym opakowaniu”. Musical Romeo i Julia czyli Sny w Weronie w odbiorze gimnazjalistów Szybowiska Antonina: „Rozrywkowa” czy „poważna” ? Kryteria klasyfikacyjne muzyki w wypowiedziach uczniów klas gimnazjalnych Latoch-Zielińska Małgorzata: Teksty kultury w gimnazjalnych arkuszach egzaminacyjnych Dworakowska-Marinow Dominika: „Droga Filipinko! Co robić? Pomóż!” - kilka uwag na temat wybranych testów dla gimnazjalistów Dunaj Ewa: Literatura wysoka i niska- wybory uczniów zreformowanego liceum ogólnokształcącego wobec kanonu lekturowego Żurek Sławomir Jacek: Maturzysta 2004 w świecie kultury Wójcik Agnieszka: „Wyśpiewanie strofy” jako sposób na poezję. Relacja z pewnej rozmowy Bryzek Renata: Czy kino komercyjne może wzbogacić kształcenie polonistyczne? Analiza oferty edukacyjnej do języka polskiego dla szkół ponadgimnazjalnych Wydawnictwa Szkolnego PWN Asyngier- Kozieł Anna: Kultura - edukacja regionalna- media Kulka Bronisław: O potrzebie czytania reklamy w szkole Tarczyńska Barbara: „Po szkolnemu to także po polsku” Kopeć Urszula: Licealiści wobec wulgaryzmów- badania i wnioski dydaktyczne Latoch-Zielińska Małgorzata: Nauczycielskie kluby internetowe Wydawnictwa Szkolnego PWN Zieliński Michał Miłosz.: Netykieta w sieci IRC, czyli o internetowych regułach konwersacyjnych
Temat :
Kultura popularna
Kultura wysoka
Kultura niska
Edukacja
Globalizacja
Estetyka
Dydaktyka
Teksty kultury
Kultura medialna
Media
Graffiti
Czytelnictwo
Literatura
Edukacja regionalna
Reklama
Netykieta
Edukacja polonistyczna
Książka
LDR     04204nam#a2200433#i#4500
001     3683100158280
003     CHORZ WSB
005     20200609001025.8
008     181210s2006####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 8322724748
035     %a (CHO)87327
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Kultura popularna w szkole : %b pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog / %c pod redakcją Barbary Myrdzik, Małgorzaty Latoch-Zielińskiej.
260 #   %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2006.
300     %a 326, [1] strona : %b ilustracje ; %c 25 cm.
500     %a Spis treści 
Myrdzik Barbara: Czy każda kultura spełnia rolę ładotwórczą? Refleksje aksjologiczne
Dunaj Ewa: Kultura wysoka i niska - transformacje
Morawska Iwona: Kultura popularna w dyskursie edukacyjnym
Jesionek-Biskupska Beata: Kultura popularna w szkole. Pobłażliwe przyzwolenie czy autentyczny dialog
Jedliński Ryszard: Wartościowanie pojęcia globalizacja w publikacjach o charakterze edukacyjnym
Kur Elżbieta M.: Ku jakiej estetyce? Edukacyjny spór literatury i kultury obiegów popularnych i wysokich
Kozak Wioletta: Szkolna edukacja w sporze o wartości. Rzeczywistość edukacyjna a kultura wysoka
Bernarkowa Wiga: Dydaktyka „homeopatyczna”
Tymianki Leszek: Kultura popularna - perspektywa gimnazjalisty
Morawska Iwona: Popularne teksty kultury na lekcjach języka polskiego we współczesnej szkole 
Łazarska Danuta: Uczeń jako odbiorca kultury medialnej
Karwatowska Małgorzata: „Gazetowa” dziewczyna. Wybrane elementy wizerunku nastolatki w czasopismach młodzieżowych
Bolińska Marta: Prymat obrazka, czyli rola mediów audiowizualnych w upowszechnianiu kultury (z punktu widzenia współczesnej szkoły)
Wójcik Agnieszka: Napisy są wszędzie, czyli słów kilka o graffiti
Has-Tokarz Anita: Czytelnictwo współczesnych nastolatków (opinie, obserwacje, badania)
Kaleta Marcin: Czy science fiction i fantasy mają prawo bytu w procesie edukacji gimnazjalnej?
Latoch-Zielińska Małgorzata: Arcydzieło w „nowym opakowaniu”. Musical Romeo i Julia czyli Sny w Weronie w odbiorze gimnazjalistów
Szybowiska Antonina: „Rozrywkowa” czy „poważna” ? Kryteria klasyfikacyjne muzyki w wypowiedziach uczniów klas gimnazjalnych
Latoch-Zielińska Małgorzata: Teksty kultury w gimnazjalnych arkuszach egzaminacyjnych
Dworakowska-Marinow Dominika: „Droga Filipinko! Co robić? Pomóż!” - kilka uwag na temat wybranych testów dla gimnazjalistów
Dunaj Ewa: Literatura wysoka i niska- wybory uczniów zreformowanego liceum ogólnokształcącego wobec kanonu lekturowego
Żurek Sławomir Jacek: Maturzysta 2004 w świecie kultury
Wójcik Agnieszka: „Wyśpiewanie strofy” jako sposób na poezję. Relacja z pewnej rozmowy
Bryzek Renata: Czy kino komercyjne może wzbogacić kształcenie polonistyczne? Analiza oferty edukacyjnej do języka polskiego dla szkół ponadgimnazjalnych Wydawnictwa Szkolnego PWN
Asyngier- Kozieł Anna: Kultura - edukacja regionalna- media
Kulka Bronisław: O potrzebie czytania reklamy w szkole
Tarczyńska Barbara: „Po szkolnemu to także po polsku”
Kopeć Urszula: Licealiści wobec wulgaryzmów- badania i wnioski dydaktyczne
Latoch-Zielińska Małgorzata: Nauczycielskie kluby internetowe Wydawnictwa Szkolnego PWN
Zieliński Michał Miłosz.: Netykieta w sieci IRC, czyli o internetowych regułach konwersacyjnych
650   9 %a Kultura popularna
650   9 %a Kultura wysoka
650   9 %a Kultura niska
650   9 %a Edukacja
650   9 %a Globalizacja
650   9 %a Estetyka
650   9 %a Dydaktyka
650   9 %a Teksty kultury
650   9 %a Kultura medialna
650   9 %a Media
650   9 %a Graffiti
650   9 %a Czytelnictwo
650   9 %a Literatura
650   9 %a Edukacja regionalna
650   9 %a Reklama
650   9 %a Netykieta
650   9 %a Edukacja polonistyczna
700 1   %a Myrdzik, Barbara %e Redaktor
700 1   %a Latoch-Zielińska, Małgorzata %e Redaktor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100158280 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-227-2474-8
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2006 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.F
Nr inwentarza :
851 39688
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies