Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Diagnoza psychopedagogiczna : podstawowe problemy i rozwiązania

Tytuł pełny :
Diagnoza psychopedagogiczna : podstawowe problemy i rozwiązania / Ewa Jarosz, Ewa Wysocka
Autorzy :
Jarosz, Ewa
Wysocka, Ewa
Wydawca :
Warszawa: Wydawnictwo Akademickie 'Żak'
Rok wydania :
2006
Opis fizyczny :
428, [1] strona : ilustracje ; 21 cm
ISBN :
838950152X
Temat :
Diagnoza psychopedagogiczna
Diagnoza psychologiczna
Obserwacja
Wywiad
Diagnoza rodziny
Problemy wychowawcze
Trudności w uczeniu się
Socjometria
Dojrzałość szkolna
Ankieta
Dysleksja
Fobie
Książka
LDR     02892cam#a2200409#i#4500
001     3683100158058
003     CHORZ WSB
005     20201028113725.9
008     140303s2006####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 838950152X
035     %a (CHO)57785
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %b pol %e PNN %d CHORZ WSB
041 1 # %a pol %h pol
090 1   %2 CHORZ WSB %a 01.D
100 1   %a Jarosz, Ewa. %e Autor
245 1 0 %a Diagnoza psychopedagogiczna : %b podstawowe problemy i rozwiązania / %c Ewa Jarosz, Ewa Wysocka.
260 #   %a Warszawa: %b Wydawnictwo Akademickie 'Żak', %c 2006.
300     %a 428, [1] strona : %b ilustracje ; %c 21 cm.
520 8   %a CZĘŚĆ I. PODSTAWY DIAGNOZY PSYCHOPEDAGOGICZNEJ
Rozdział 1 Jarosz Ewa: Diagnoza psychopedagogiczna – ogólne założenia
Rozdział 2 Wysocka Ewa: Uwarunkowania procesu diagnostycznego
Rozdział 3 Wysocka Ewa: Podstawowe techniki diagnostyczne w psychologii i pedagogice
520 8   %a CZĘŚĆ II. GŁOWNE OBSZARY DIAGNOZY PSYCHOPEDAGOGICZNEJ – ZAŁOŻENIA TEORETYCZNE I ROZWIĄZANIA METODOLOGICZNE
Rozdział 1 Jarosz Ewa: Diagnoza środowiska wychowawczego rodziny – założenia teoretyczne
Rozdział 2 Jarosz Ewa: Wybrane koncepcje i środki diagnozy rodziny
Rozdział 3 Jarosz Ewa: Diagnoza niektórych problemów funkcjonowania rodziny jako środowiska wychowawczego – przemoc i zaniedbywanie dzieci
Rozdział 4 Jarosz Ewa: Sytuacja szkolna jako przedmiot diagnozy psychopedagogicznej
Rozdział 5 Wysocka Ewa: Diagnoza dojrzałości szkolnej jako podstawa prognozy funkcjonowania dziecka w sytuacji szkolnej
520 8   %a Rozdział 6 Jarosz Ewa: Diagnoza funkcjonowania dziecka w szkole
Rozdział 7 Wysocka Ewa: Diagnoza dysleksji rozwojowej jako podstawa prognozy  trudności w uczeniu się – model psychopedagogiczny
Rozdział 8 Jarosz Ewa: Odmowa chodzenia do szkoły jako zaburzenie funkcjonowania dziecka w sytuacji szkolnej
Rozdział 9 Wysocka Ewa: Błąd wychowawczy jako kategoria diagnozy sytuacji szkolnej i jakości środowiska rodzinnego
Rozdział 10 Jarosz Ewa: Diagnoza sytuacji społecznej w klasie szkolnej
Rozdział 11 Wysocka Ewa: Techniki projekcyjne w psychopedagogicznym diagnozowaniu sytuacji rodzinnej i szkolnej
650   9 %a Diagnoza psychopedagogiczna
650   9 %a Diagnoza psychologiczna
650   9 %a Obserwacja
650   9 %a Wywiad
650   9 %a Diagnoza rodziny
650   9 %a Problemy wychowawcze
650   9 %a Trudności w uczeniu się
650   9 %a Socjometria
650   9 %a Dojrzałość szkolna
650   9 %a Ankieta
650   9 %a Dysleksja
650   9 %a Fobie
700 1   %a Wysocka, Ewa. %e Autor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100158058 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 83-89501-52-X
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2006 %c pwegrzyn (28/10/2020 ; 000, 040, 090+, 300, 500-, 520+, 920) %c pwegrzyn (28/10/2020 ; 520) 

CZĘŚĆ I. PODSTAWY DIAGNOZY PSYCHOPEDAGOGICZNEJ
Rozdział 1 Jarosz Ewa: Diagnoza psychopedagogiczna – ogólne założenia
Rozdział 2 Wysocka Ewa: Uwarunkowania procesu diagnostycznego
Rozdział 3 Wysocka Ewa: Podstawowe techniki diagnostyczne w psychologii i pedagogice

CZĘŚĆ II. GŁOWNE OBSZARY DIAGNOZY PSYCHOPEDAGOGICZNEJ – ZAŁOŻENIA TEORETYCZNE I ROZWIĄZANIA METODOLOGICZNE
Rozdział 1 Jarosz Ewa: Diagnoza środowiska wychowawczego rodziny – założenia teoretyczne
Rozdział 2 Jarosz Ewa: Wybrane koncepcje i środki diagnozy rodziny
Rozdział 3 Jarosz Ewa: Diagnoza niektórych problemów funkcjonowania rodziny jako środowiska wychowawczego – przemoc i zaniedbywanie dzieci
Rozdział 4 Jarosz Ewa: Sytuacja szkolna jako przedmiot diagnozy psychopedagogicznej
Rozdział 5 Wysocka Ewa: Diagnoza dojrzałości szkolnej jako podstawa prognozy funkcjonowania dziecka w sytuacji szkolnej

Rozdział 6 Jarosz Ewa: Diagnoza funkcjonowania dziecka w szkole
Rozdział 7 Wysocka Ewa: Diagnoza dysleksji rozwojowej jako podstawa prognozy trudności w uczeniu się – model psychopedagogiczny
Rozdział 8 Jarosz Ewa: Odmowa chodzenia do szkoły jako zaburzenie funkcjonowania dziecka w sytuacji szkolnej
Rozdział 9 Wysocka Ewa: Błąd wychowawczy jako kategoria diagnozy sytuacji szkolnej i jakości środowiska rodzinnego
Rozdział 10 Jarosz Ewa: Diagnoza sytuacji społecznej w klasie szkolnej
Rozdział 11 Wysocka Ewa: Techniki projekcyjne w psychopedagogicznym diagnozowaniu sytuacji rodzinnej i szkolnej


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.D
Nr inwentarza :
851 34870
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 01.D
Nr inwentarza :
851 40207
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 01.D
Nr inwentarza :
851 33374
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 01.D
Nr inwentarza :
851 34869
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies