Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Komunikowanie się w biznesie

Tytuł pełny :
Komunikowanie się w biznesie / redaktor naukowy Henryk Mruk
Autorzy :
Mruk, Henryk
Wydawca :
Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Rok wydania :
2002
Opis fizyczny :
221 stron : 24 cm
ISBN :
8388760483
Uwagi :
Spis treści Pilarczyk Bogna: Komunikacja jako element marketingu Wanat Tomasz: Modele komunikowania się Michalik Małgorzata: Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Jerzyk Ewa: Komunikacja werbalna – mówienie Nestorowicz Renata: Sztuka słuchania Nowak Lilianna: Zasady komunikacji pisemnej Kaniewska Aleksandra: Komunikacja niewerbalna Waśkowski Zygmunt: Zarządzanie przestrzenią Stefańska Magdalena: Komunikowanie wizerunku przedsiębiorstwa Kwiatek Piotr, Zieliński Marek: Targi jako narzędzie komunikacji Rozwadowska Barbara: Public relations jako element zintegrowanej komunikacji przedsiębiorstwa Trębecki Jacek: Narzędzia komunikowania się przedsiębiorstw z mediami Rydzak Waldemar: Komunikowanie się w sytuacjach kryzysowych Mruk Henryk: Sponsoring Grzenkowska Małgorzata, Mruk Henryk: Lobbing Olsztyńska Agnieszka: Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie Rutkowski Ireneusz P.: Nowe technologie informatyczne jako narzędzia komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem Leszczyński Grzegorz: Komunikacja internetowa Mruk Henryk, Nestrowicz Renata: Komunikacja międzykulturowa
Bibliografia na stronach [219] - 221
Temat :
Komunikacja
Komunikacja niewerbalna
Sponsoring
Lobbing
Wizerunek przedsiębiorstwa
Public relations
Książka
LDR     02115nam#a2200301#i#4500
001     3683100157828
003     CHORZ WSB
005     20200609001019.0
008     120924s2002####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8388760483
035     %a (CHO)90304
040     %a WSB_CHO %c WSB_CHO %b pol %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1   %a Mruk, Henryk. %e Redaktor
245 1 0 %a Komunikowanie się w biznesie / %c redaktor naukowy Henryk Mruk.
260 #   %a Poznań : %b Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, %c 2002.
300     %a 221 stron : %c 24 cm.
500     %a Spis treści
Pilarczyk Bogna: Komunikacja jako element marketingu
Wanat Tomasz: Modele komunikowania się
Michalik Małgorzata: Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Jerzyk Ewa: Komunikacja werbalna – mówienie
Nestorowicz Renata: Sztuka słuchania
Nowak Lilianna: Zasady komunikacji pisemnej
Kaniewska Aleksandra: Komunikacja niewerbalna
Waśkowski Zygmunt: Zarządzanie przestrzenią
Stefańska Magdalena: Komunikowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Kwiatek Piotr, Zieliński Marek: Targi jako narzędzie komunikacji
Rozwadowska Barbara: Public relations jako element zintegrowanej komunikacji przedsiębiorstwa
Trębecki Jacek: Narzędzia komunikowania się przedsiębiorstw z mediami
Rydzak Waldemar: Komunikowanie się w sytuacjach kryzysowych
Mruk Henryk: Sponsoring
Grzenkowska Małgorzata, Mruk Henryk: Lobbing
Olsztyńska Agnieszka: Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie
Rutkowski Ireneusz P.: Nowe technologie informatyczne jako narzędzia komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem
Leszczyński Grzegorz: Komunikacja internetowa
Mruk Henryk, Nestrowicz Renata: Komunikacja międzykulturowa
504     %a Bibliografia na stronach [219] - 221.
650   9 %a Komunikacja
650   9 %a Komunikacja niewerbalna
650   9 %a Sponsoring
650   9 %a Lobbing
650   9 %a Wizerunek przedsiębiorstwa
650   9 %a Public relations
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100157828 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-88760-48-3
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2002 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.B
Nr inwentarza :
851 40761
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 01.B
Nr inwentarza :
851 40760
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies