Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Rok wydania :
2002
Opis fizyczny :
221 stron : 24 cm
ISBN :
8388760483
Uwagi :
Spis treści
Pilarczyk Bogna: Komunikacja jako element marketingu
Wanat Tomasz: Modele komunikowania się
Michalik Małgorzata: Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Jerzyk Ewa: Komunikacja werbalna – mówienie
Nestorowicz Renata: Sztuka słuchania
Nowak Lilianna: Zasady komunikacji pisemnej
Kaniewska Aleksandra: Komunikacja niewerbalna
Waśkowski Zygmunt: Zarządzanie przestrzenią
Stefańska Magdalena: Komunikowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Kwiatek Piotr, Zieliński Marek: Targi jako narzędzie komunikacji
Rozwadowska Barbara: Public relations jako element zintegrowanej komunikacji przedsiębiorstwa
Trębecki Jacek: Narzędzia komunikowania się przedsiębiorstw z mediami
Rydzak Waldemar: Komunikowanie się w sytuacjach kryzysowych
Mruk Henryk: Sponsoring
Grzenkowska Małgorzata, Mruk Henryk: Lobbing
Olsztyńska Agnieszka: Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie
Rutkowski Ireneusz P.: Nowe technologie informatyczne jako narzędzia komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem
Leszczyński Grzegorz: Komunikacja internetowa
Mruk Henryk, Nestrowicz Renata: Komunikacja międzykulturowa Bibliografia na stronach [219] - 221
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?