Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć klienta

Tytuł pełny :
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć klienta / Dominika Maison
Autorzy :
Maison, Dominika
Wydawca :
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydanie :
Wyd. 1, dodr. 1
Rok wydania :
2015
Opis fizyczny :
287 s. : il. ; 24 cm
ISBN :
9788301164249
Temat :
Konsument
Wywiad
Badania jakościowe
Badania marketingowe
Książka
LDR     00890nam#a2200265#i#4500
001     3683100157448
003     CHORZ WSB
005     20200609001014.8
008     140303s2015####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788301164249
035     %a (CHO)71510
040     %a WSB_CHO %c WSB_CHO %b pol %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1   %a Maison, Dominika.
245 1 0 %a Jakościowe metody badań marketingowych : %b jak zrozumieć klienta / %c Dominika Maison.
250     %a Wyd. 1, dodr. 1.
260 #   %a Warszawa: %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2015.
300     %a 287 s. : %b il. ; %c 24 cm.
650   9 %a Konsument
650   9 %a Wywiad
650   9 %a Badania jakościowe
650   9 %a Badania marketingowe
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100157448 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-01-16424-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2015 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 35143
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies