Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Terapia pedagogiczna : zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci

Tytuł pełny :
Terapia pedagogiczna : zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci / pod red. nauk. Ewy Małgorzaty Skorek
Autorzy :
Skorek, Ewa Małgorzata
Wydawca :
Kraków: Oficyna Wydawnicza 'Impuls'
Wydanie :
Wyd. 4
Rok wydania :
2010
Opis fizyczny :
120, [1] s. ; 24 cm
ISBN :
9788375873603
Uwagi :
Wprowadzenie Gordzelewska B., Malinowska-Kenyeres C.: Przyczyny niepowodzeń szkolnych Kalinowska E.: Pojęcie dysleksji, jej rodzaje i przyczyny Bielecka A., Karska U., Mytych E.:Zaburzenia percepcji słuchowej Gruber K., Darowska A.: Rodzaje zaburzeń artykulacji Szymańska W.: Trudności w uczeniu się uwarunkowane zaburzeniami spostrzeżeń wzrokowych Weise S.: Dysgrafia Rogala-Kozubska,, Raczykowska M.: Dysortografia – definicja, symptomy, terapia Górecka A., Laskowska-Kabała: Zaburzenia orientacji przestrzennej Cyran-Prus M., Matych E.: Zaburzenia lateralizacji Krempa B.: Rola ruchu w procesie nauczania i terapii dziecka Czajkowska D., Tymińska E.: Zaburzenia rozwoju ruchowego Pływa R.: Wczesne przejawy opóźnienia rozwoju ruchowego dzieci – zasady i sposoby ich usprawniania Zaręba A., Rolińska I.: Nadpobudliwość psychoruchowa Blime M., Kosztowna B.: Dzieci zahamowane psychoruchowo Grzegorczyk A., Sadłowska E., Kmiecik M.: Przyczyny trudności w uczeniu się matematyki
Temat :
Terapia pedagogiczna
Dysleksja
Dysgrafia
Dysortografia
Nadpobudliwość
Zaburzenia
Książka
LDR     01988nam#a2200301#i#4500
001     3683100157004
003     CHORZ WSB
005     20200629202056.0
008     150304s2010####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788375873603
035     %a (CHO)70556
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1   %a Skorek, Ewa Małgorzata.
245 1 0 %a Terapia pedagogiczna : %b zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci / %c pod red. nauk. Ewy Małgorzaty Skorek.
250     %a Wyd. 4.
260 #   %a Kraków: %b Oficyna Wydawnicza 'Impuls', %c 2010
300     %a 120, [1] s. ; %c 24 cm.
500     %a Wprowadzenie
Gordzelewska B., Malinowska-Kenyeres C.: Przyczyny niepowodzeń szkolnych
Kalinowska E.: Pojęcie dysleksji, jej rodzaje i przyczyny
Bielecka A., Karska U., Mytych E.:Zaburzenia percepcji słuchowej
Gruber K., Darowska A.: Rodzaje zaburzeń artykulacji
Szymańska W.: Trudności w uczeniu się uwarunkowane zaburzeniami spostrzeżeń wzrokowych
Weise S.: Dysgrafia
Rogala-Kozubska,, Raczykowska M.: Dysortografia – definicja, symptomy, terapia
Górecka A., Laskowska-Kabała: Zaburzenia orientacji przestrzennej
Cyran-Prus M., Matych E.: Zaburzenia lateralizacji
Krempa B.: Rola ruchu w procesie nauczania i terapii dziecka
Czajkowska D., Tymińska E.:  Zaburzenia rozwoju ruchowego
Pływa R.: Wczesne przejawy opóźnienia rozwoju ruchowego dzieci – zasady i sposoby ich usprawniania
Zaręba A., Rolińska I.: Nadpobudliwość psychoruchowa
Blime M., Kosztowna B.:  Dzieci zahamowane psychoruchowo
Grzegorczyk A., Sadłowska E., Kmiecik M.: Przyczyny trudności w uczeniu się matematyki
650   9 %a Terapia pedagogiczna
650   9 %a Dysleksja
650   9 %a Dysgrafia
650   9 %a Dysortografia
650   9 %a Nadpobudliwość
650   9 %a Zaburzenia
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100157004 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-7587-360-3
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 01.E
Nr inwentarza :
851 34901
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 01.E
Nr inwentarza :
851 34900
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies