Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Badania marketingowe: teoria i praktyka

Tytuł pełny :
Badania marketingowe: teoria i praktyka / redaktor Krystyna Mazurek-Łopacińska
Autorzy :
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
Wydawca :
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydanie :
Wydanie 1, dodruk 3
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
494 strony: ilustracje; 24 cm
ISBN :
9788301154622
Temat :
Informacja marketingowa
Strategiczne planowanie marketingowe
Badania produktu
Badania cen
Badania klientów
Badania marketingowe
Książka
LDR     02249cam#a2200325#i#4500
001     3683100156777
003     CHORZ WSB
005     20210730095519.6
008     140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788301154622
035     %a (CHO)56112
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN %d CHORZ WSB
090 1   %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1   %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna
245 1 0 %a Badania marketingowe: %b teoria i praktyka / %c redaktor Krystyna Mazurek-Łopacińska.
250     %a Wydanie 1, dodruk 3.
260 #   %a Warszawa: %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2011.
300     %a 494 strony: %b ilustracje; %c 24 cm.
520 8   %a CZĘŚĆ 1. FORMUŁOWANIE CEŁOW I ORGANIZACJA BADAŃ:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Przedmiot i etapy badań marketingowych
520 8   %a CZĘŚC 2. INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDENCJE GROMADZENIA:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: System informacji marketingowej i organizacja badań 
MUSZYŃSKA Władysława, KARCZ Kornelia, SOBOCIŃSKA Magdalena: Gromadzenie danych wtórnych MARAK Janusz, SOBOCIŃSKA Magdalena, ŚWIATOWY Grażyna, KARCZ Kornelia, MUSZYŃSKA Władysława: Gromadzenie danych pierwotnych
520 8   %a CZĘŚĆ 3. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
MUSZYŃSKA Władysława: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych
SOJKIN Bogdan: Badania produktu
WANIOWSKI Paweł: Badanie cen
SZCZEPANKIEWICZ Władysław, IWANKIEWICZ-RAK Barbara: Badania skuteczności systemu komunikacji
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Badanie satysfakcji i lojalności klientów
650   9 %a Informacja marketingowa
650   9 %a Strategiczne planowanie marketingowe
650   9 %a Badania produktu
650   9 %a Badania cen
650   9 %a Badania klientów
650   9 %a Badania marketingowe
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100156777 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-01-15462-2
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2011 %c pwegrzyn (30/07/2021 ; 000, 040, 090+, 245, 250, 260, 300, 500-, 520+, 920) 

CZĘŚĆ 1. FORMUŁOWANIE CEŁOW I ORGANIZACJA BADAŃ:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Przedmiot i etapy badań marketingowych

CZĘŚC 2. INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDENCJE GROMADZENIA:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: System informacji marketingowej i organizacja badań
MUSZYŃSKA Władysława, KARCZ Kornelia, SOBOCIŃSKA Magdalena: Gromadzenie danych wtórnych MARAK Janusz, SOBOCIŃSKA Magdalena, ŚWIATOWY Grażyna, KARCZ Kornelia, MUSZYŃSKA Władysława: Gromadzenie danych pierwotnych

CZĘŚĆ 3. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
MUSZYŃSKA Władysława: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych
SOJKIN Bogdan: Badania produktu
WANIOWSKI Paweł: Badanie cen
SZCZEPANKIEWICZ Władysław, IWANKIEWICZ-RAK Barbara: Badania skuteczności systemu komunikacji
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Badanie satysfakcji i lojalności klientów


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 31157
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę
Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 31066
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies