LDR 02249cam#a2200325#i#4500
001 3683100156777
003 CHORZ WSB
005 20210730095519.6
008 140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020 %a 9788301154622
035 %a (CHO)56112
040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN %d CHORZ WSB
090 1 %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1 %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna
245 1 0 %a Badania marketingowe: %b teoria i praktyka / %c redaktor Krystyna Mazurek-Łopacińska.
250 %a Wydanie 1, dodruk 3.
260 # %a Warszawa: %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2011.
300 %a 494 strony: %b ilustracje; %c 24 cm.
520 8 %a CZĘŚĆ 1. FORMUŁOWANIE CEŁOW I ORGANIZACJA BADAŃ:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Przedmiot i etapy badań marketingowych
520 8 %a CZĘŚC 2. INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDENCJE GROMADZENIA:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: System informacji marketingowej i organizacja badań
MUSZYŃSKA Władysława, KARCZ Kornelia, SOBOCIŃSKA Magdalena: Gromadzenie danych wtórnych MARAK Janusz, SOBOCIŃSKA Magdalena, ŚWIATOWY Grażyna, KARCZ Kornelia, MUSZYŃSKA Władysława: Gromadzenie danych pierwotnych
520 8 %a CZĘŚĆ 3. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
MUSZYŃSKA Władysława: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych
SOJKIN Bogdan: Badania produktu
WANIOWSKI Paweł: Badanie cen
SZCZEPANKIEWICZ Władysław, IWANKIEWICZ-RAK Barbara: Badania skuteczności systemu komunikacji
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Badanie satysfakcji i lojalności klientów
650 9 %a Informacja marketingowa
650 9 %a Strategiczne planowanie marketingowe
650 9 %a Badania produktu
650 9 %a Badania cen
650 9 %a Badania klientów
650 9 %a Badania marketingowe
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100156777 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-01-15462-2
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2011 %c pwegrzyn (30/07/2021 ; 000, 040, 090+, 245, 250, 260, 300, 500-, 520+, 920)
CZĘŚĆ 1. FORMUŁOWANIE CEŁOW I ORGANIZACJA BADAŃ:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Przedmiot i etapy badań marketingowych
CZĘŚC 2. INFORMACJA RYNKOWA - ŹRÓDŁA, FORMY I NOWE TENDENCJE GROMADZENIA:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: System informacji marketingowej i organizacja badań
MUSZYŃSKA Władysława, KARCZ Kornelia, SOBOCIŃSKA Magdalena: Gromadzenie danych wtórnych MARAK Janusz, SOBOCIŃSKA Magdalena, ŚWIATOWY Grażyna, KARCZ Kornelia, MUSZYŃSKA Władysława: Gromadzenie danych pierwotnych
CZĘŚĆ 3. WYKORZYSTANIE BADAŃ W STRATEGICZNYM PLANOWANIU MARKETINGOWYM:
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju
MUSZYŃSKA Władysława: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych
SOJKIN Bogdan: Badania produktu
WANIOWSKI Paweł: Badanie cen
SZCZEPANKIEWICZ Władysław, IWANKIEWICZ-RAK Barbara: Badania skuteczności systemu komunikacji
MAZUREK-ŁOPACIŃSKA Krystyna: Badanie satysfakcji i lojalności klientów
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?