Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Brand management : a theoretical and practical approach

Tytuł pełny :
Brand management : a theoretical and practical approach
Autorzy :
Riezebos, Rik
Wydawca :
Harlow Pearson Education Limited
Rok wydania :
2003
Opis fizyczny :
331s. 24 cm
ISBN :
0273655051
Temat :
Marketing
Marka
Zarządzanie marką
Strategia marki
Reklama
Reklama w Internecie
Książka
LDR     00852nam#a2200277#i#4500
001     3683100156491
003     CHORZ WSB
005     20200609001002.8
008     140303s2003####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 0273655051
035     %a (CHO)65735
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
041 1 # %a eng %h eng
100 1   %a Riezebos, Rik
245 1 0 %a Brand management %b : a theoretical and practical approach
260 #   %a Harlow %b Pearson Education Limited %c 2003
300     %a 331s. %c 24 cm
650   9 %a Marketing
650   9 %a Marka
650   9 %a Zarządzanie marką
650   9 %a Strategia marki
650   9 %a Reklama
650   9 %a Reklama w Internecie
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100156491 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 0-273-65505-1
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2003 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W A/11.0
Nr inwentarza :
851 13855
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies