- Tytuł pełny :
- Ekspansja czy regres marketingu?
- Wydawca :
- Warszawa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Rok wydania :
- 2006
- Opis fizyczny :
- 598s. 24 cm
- ISBN :
- 8320816696
- Temat :
- Marketing
Marketing usług
Marketing międzynarodowy - Książka
Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.
LDR 00711nam#a2200217#i#4500 001 3683100156478 003 CHORZ WSB 005 20200609001002.3 008 140303s2006####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d 020 %a 8320816696 035 %a (CHO)44249 040 %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN 245 0 0 %a Ekspansja czy regres marketingu? 260 # %a Warszawa %b Szkoła Główna Handlowa w Warszawie %c 2006 300 %a 598s. %c 24 cm 650 9 %a Marketing 650 9 %a Marketing usług 650 9 %a Marketing międzynarodowy 856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100156478 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a 83-208-1669-6 999 %b prolib (08/06/2020) %y 2006
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!