Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Brand storming : managing brands in the era of complexity

Tytuł pełny :
Brand storming : managing brands in the era of complexity / [Titterton Garry]
Autorzy :
Fioroni, Michele
Titterton, Garry
Wydawca :
Basingstoke Palgrave Macmillan
Rok wydania :
2009
Opis fizyczny :
X, 223 s. 24 cm
ISBN :
9780230222434
0230222439
Temat :
Brand
Marka
Nazwa produktu
Name products
Brand name products
Branding
Książka
LDR     00961nam#a2200313#i#4500
001     3683100156396
003     CHORZ WSB
005     20200609001001.1
008     140303s2009####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9780230222434
020     %a 0230222439
035     %a (CHO)52000
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
041 0 # %a eng
100 1   %a Fioroni, Michele
245 1 0 %a Brand storming %b : managing brands in the era of complexity / %c [Titterton Garry]
260 #   %a Basingstoke %b Palgrave Macmillan %c 2009
300     %a X, 223 s. %c 24 cm
650   9 %a Brand
650   9 %a Marka
650   9 %a Nazwa produktu
650   9 %a Name products
650   9 %a Brand name products
650   9 %a Branding
700 1   %a Titterton, Garry
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100156396 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-0-230-22243-4
920     %a 0-230-22243-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2009 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W A/11.0
Nr inwentarza :
851 26454
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies