Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Marketing miedzynarodowy

Tytuł pełny :
Marketing miedzynarodowy
Autorzy :
Duliniec, Elżbieta
Wydawca :
Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania :
2007
Opis fizyczny :
299s. 24 cm
ISBN :
8320816793
Temat :
Marketing
Marketing międzynarodowy
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Otoczenie przedsiębiorstwa
Rynki zagraniczne
Badania marketingowe
Książka
LDR     00896nam#a2200265#i#4500
001     3683100156392
003     CHORZ WSB
005     20200629200017.4
008     140303s2007####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8320816793
035     %a (CHO)46731
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Duliniec, Elżbieta
245 1 0 %a Marketing miedzynarodowy
260 #   %a Warszawa %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne %c 2007
300     %a 299s. %c 24 cm
650   9 %a Marketing
650   9 %a Marketing międzynarodowy
650   9 %a Internacjonalizacja przedsiębiorstw
650   9 %a Otoczenie przedsiębiorstwa
650   9 %a Rynki zagraniczne
650   9 %a Badania marketingowe
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100156392 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-208-1679-3
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2007 %c ktrocha (29/06/2020 ; 100) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 19595
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies