Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania :
2016
Opis fizyczny :
333 strony : ilustracje ; 25 cm
Uwagi :
Spis treści
TRENDY WE WSPÓŁCZESNYCH RUCHU TURYSTYCZNYM
Olearnik Janusz: Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika
Majchrzak Katarzyna: Ekonomia dzielenia się i jej przejawy w turystyce
Krajewska-Smardz Anna, Gruszka Izabela, Szalonka Katarzyna: Znaczenie koncepcji sharing economy na rynku turystycznym
Głowicka-Wołoszyn Romana, Kurzawa Izabela, Wołoszyn Andrzej: Ekonometryczne modelowanie popytu na turystykę zorganizowaną
Jaremen Daria E., Michalska-Dudek Izabela, Rapacz Andrzej: Wirtualizacja i prosumpcja – innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce
ZRÓŻNICOWANIE DETERMINANT ROZWOJU RUCHU TURYSTYCZNEGO
Gryszel Piotr: Funkcja turystyczna jako inteligentna specjalizacja w kształtowaniu konkurencyjności regionów
Awedyk Matylda: Foresight jako narzędzie rozwoju turystyki regionalnej – studium przypadku regionu Laponii (Finlandia)
Panasiuk Aleksander: Ocena wpływu funduszy Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej na wielkość ruchu turystycznego
Fedyk Wojciech, Morawski Mieczysław: Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w obszarach recepcji turystycznej w Polsce
Starczewska Małgorzata: Projekty mobilności finansowane z funduszy unijnych jako przykład współczesnej formy kształcenia kadr dla potrzeb obsługi ruchu turystycznego
Fedyk Wojciech, Kachniewska Magdalena: Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w Polsce w formule klastrów turystycznych
Bosiacki Stefan: Turystyka aktywna w strategii rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim
Piechota Natalia: Instytucjonalne przesłanki istnienia convention bureau
Studzieniecki Tomasz: Europejskie ugrupowanie współpracy terytorialnej – nowy instrument prawny i ekonomiczny ułatwiający rozwój turystyki transgranicznej w Polsce
Wilk Iwona: Uwarunkowania rozwoju działalności ekoagroturystycznej w gospodarstwach ekologicznych
Berbeka Jadwiga: Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji
Sikora Jan, Wartecka-Ważyńska Agnieszka: Reklama internetowa w promocji ruchu turystycznego na wsi
NOWE ROZWIĄZANIA W ORGANIZACJI RUCHU TURYSTYCZNEGO
Celuch Krzysztof: Trendy w przemyśle spotkań na przykładzie segmentacji zarządzania spotkaniami biznesowymi
Duda-Seifert Magdalena: Wydarzenia jako etniczna atrakcja kulturowa – nowy trend w turystyce eventowej – na przykładzie mniejszości żydowskiej w Polsce
Borodako Krzysztof: Wybrane rozwiązania technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywane w obsłudze turystyki biznesowej
Kozłowski Leszek, Brzykca Aneta, Rudnicki Roman: Niskobudżetowa turystyka indywidualna jako forma aktywności turystycznej
Jabłonkowska Jolanta Barbara: Tożsamość współczesnego backpacera – między kontrkulturowością a indywidualizmem
Hadzik Andrzej, Tomik Rajmund, Ryśnik Jakub: Determinanty rozwoju turystyki zdrowotnej
Pijet-Migoń Edyta: Geoturystyka – nowe możliwości wykorzystania dziedzictwa Ziemi w turystyce. Studium przypadku Krainy Wygasłych Wulkanów w Sudetach Zachodnich
Jalinik Mikołaj: Możliwości rozwoju sylwanoturystyki na obszarze Puszczy Białowieskiej
Niedziółka Arkadiusz: Zarządzanie jakością w rozwoju agroturystyki w wybranych powiatach województwa małopolskiego
LDR 04685nam#a2200385#i#4500
001 3683100156309
003 CHORZ WSB
005 20200609001000.8
008 190530s2016####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
035 %a (CHO)89125
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
100 1 %a Meyer, Beata %e Redaktor
245 1 0 %a Ekonomiczne problemy turystyki Nr 1 (33) : %b Trendy we współczesnym ruchu turystycznym / %c redakcja naukowa Beata Meyer.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2016.
300 %a 333 strony : %b ilustracje ; %c 25 cm.
500 %a Spis treści
TRENDY WE WSPÓŁCZESNYCH RUCHU TURYSTYCZNYM
Olearnik Janusz: Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika
Majchrzak Katarzyna: Ekonomia dzielenia się i jej przejawy w turystyce
Krajewska-Smardz Anna, Gruszka Izabela, Szalonka Katarzyna: Znaczenie koncepcji sharing economy na rynku turystycznym
Głowicka-Wołoszyn Romana, Kurzawa Izabela, Wołoszyn Andrzej: Ekonometryczne modelowanie popytu na turystykę zorganizowaną
Jaremen Daria E., Michalska-Dudek Izabela, Rapacz Andrzej: Wirtualizacja i prosumpcja – innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce
ZRÓŻNICOWANIE DETERMINANT ROZWOJU RUCHU TURYSTYCZNEGO
Gryszel Piotr: Funkcja turystyczna jako inteligentna specjalizacja w kształtowaniu konkurencyjności regionów
Awedyk Matylda: Foresight jako narzędzie rozwoju turystyki regionalnej – studium przypadku regionu Laponii (Finlandia)
Panasiuk Aleksander: Ocena wpływu funduszy Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej na wielkość ruchu turystycznego
Fedyk Wojciech, Morawski Mieczysław: Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w obszarach recepcji turystycznej w Polsce
Starczewska Małgorzata: Projekty mobilności finansowane z funduszy unijnych jako przykład współczesnej formy kształcenia kadr dla potrzeb obsługi ruchu turystycznego
Fedyk Wojciech, Kachniewska Magdalena: Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w Polsce w formule klastrów turystycznych
Bosiacki Stefan: Turystyka aktywna w strategii rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim
Piechota Natalia: Instytucjonalne przesłanki istnienia convention bureau
Studzieniecki Tomasz: Europejskie ugrupowanie współpracy terytorialnej – nowy instrument prawny i ekonomiczny ułatwiający rozwój turystyki transgranicznej w Polsce
Wilk Iwona: Uwarunkowania rozwoju działalności ekoagroturystycznej w gospodarstwach ekologicznych
Berbeka Jadwiga: Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji
Sikora Jan, Wartecka-Ważyńska Agnieszka: Reklama internetowa w promocji ruchu turystycznego na wsi
NOWE ROZWIĄZANIA W ORGANIZACJI RUCHU TURYSTYCZNEGO
Celuch Krzysztof: Trendy w przemyśle spotkań na przykładzie segmentacji zarządzania spotkaniami biznesowymi
Duda-Seifert Magdalena: Wydarzenia jako etniczna atrakcja kulturowa – nowy trend w turystyce eventowej – na przykładzie mniejszości żydowskiej w Polsce
Borodako Krzysztof: Wybrane rozwiązania technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywane w obsłudze turystyki biznesowej
Kozłowski Leszek, Brzykca Aneta, Rudnicki Roman: Niskobudżetowa turystyka indywidualna jako forma aktywności turystycznej
Jabłonkowska Jolanta Barbara: Tożsamość współczesnego backpacera – między kontrkulturowością a indywidualizmem
Hadzik Andrzej, Tomik Rajmund, Ryśnik Jakub: Determinanty rozwoju turystyki zdrowotnej
Pijet-Migoń Edyta: Geoturystyka – nowe możliwości wykorzystania dziedzictwa Ziemi w turystyce. Studium przypadku Krainy Wygasłych Wulkanów w Sudetach Zachodnich
Jalinik Mikołaj: Możliwości rozwoju sylwanoturystyki na obszarze Puszczy Białowieskiej
Niedziółka Arkadiusz: Zarządzanie jakością w rozwoju agroturystyki w wybranych powiatach województwa małopolskiego
650 9 %a Turystyka
650 9 %a Ruch turystyczny
650 9 %a Marketing turystyczny
650 9 %a Ekonomia dzielenia
650 9 %a Sharing economy
650 9 %a Modelowanie ekonometryczne
650 9 %a Turystyka zorganizowana
650 9 %a Wirtualizacja
650 9 %a Prosumpcja
650 9 %a Foresight
650 9 %a Turystyka regionalna
650 9 %a Organizacje turystyczne
650 9 %a Turystyka aktywna
650 9 %a Convention bureau
650 9 %a Geoturystyka
650 9 %a Sylwanoturystyka
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100156309 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2016
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?