1. Wprowadzenie Część 1. Ewolucja teorii i stylów zarządzania
2. TOKARSKI Andrzej: Kształtowanie się teorii bankructwa
3. ŻUREK Janusz: Kryzys wyzwaniem do zmiany stylu i sposobu zarządzania przedsiębiorstwem Część 2. Innowacje, technologia i komunikacja w zarządzaniu
4. JAKÓBCZYK Marcin: Znaczenie innowacji w procesach zarządzania przedsiębiorstwem
5. KRALEWSKI Dariusz: implementacja ładu informatycznego w małych firmach
6. BUCHNOWSKA Dorota: Technologie informacyjne wykorzystywane w zarządzaniu wiedzą o klientach
7. BIELENIA-GRAJEWSKA Magdalena: Komunikacja w zarządzaniu projektami - podejście systemowe Część 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu i etyka w zarządzaniu
8. RACZYŃSKI Rafał: Recepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw wśród przedstawicieli związków zawodowych oraz pracodawców z obszaru województwa pomorskiego
9. ŻUREK Janusz: realizacja idei społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu finansowego
10. STRZELECKI Adam: Rola etyki w reklamie biznesu
11. DWORAK Janusz: Czynniki tworzące kapitał społeczny
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?