Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Zarządzanie silną marką

Tytuł pełny :
Zarządzanie silną marką / redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk
Współtwórcy :
Witek-Hajduk, Marzanna K. Redaktor
Wydawca :
Warszawa : Wolters Kluwer Polska
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
444 stron : 25 cm
ISBN :
9788326413339
Uwagi :
Spis treści Witek-Hajduk M.K.: Pojęcie i atrybuty silnej marki Materna G.: Prawne aspekty zarządzania marką Witek-Hajduk M.K.: Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką Witek-Hajduk M.K., Dudzik T.M.: Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki Sznajder A., Piątkowski W., Zapolska-Szcześniak S., Jakubiak K., Pawłowicz B.: Promocja jak narzędzie kreowania siły marki Sznajder A.: Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki Witek-Hajduk M.K.: Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki Szczęsna E.: Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki Sikora T.: Zarys marketingu marek luksusowych Witek-Hajduk M.K., Dudzik T.M.: Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika Witek-Hajduk M.K.: .Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym Surowicz A.: Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej Bibliografia Spis ilustracji Spis tabel Indeks
Bibliografia na stronach 421 - 436
Temat :
Marka
Znaki towarowe
Kreowanie marki
Zarządzanie marką
Wizerunek
Promocja
Promocja marki
Programy lojalnościowe
Sponsoring
Książka
LDR     02048nam#a2200337#i#4500
001     3683100154639
003     CHORZ WSB
005     20200609000939.3
008     120924s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788326413339
035     %a (CHO)85255
040     %a WSB_CHO %c WSB_CHO %b pol %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Zarządzanie silną marką / %c redakcja naukowa Marzanna K. Witek-Hajduk.
260 #   %a Warszawa : %b Wolters Kluwer Polska, %c 2011.
300     %a 444 stron : %c 25 cm.
500     %a Spis treści
Witek-Hajduk M.K.: Pojęcie i atrybuty silnej marki
Materna G.: Prawne aspekty zarządzania marką
Witek-Hajduk M.K.: Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką
Witek-Hajduk M.K., Dudzik T.M.: Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki
Sznajder A., Piątkowski W., Zapolska-Szcześniak S., Jakubiak K., Pawłowicz B.: Promocja jak narzędzie kreowania siły marki
Sznajder A.: Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki
Witek-Hajduk M.K.: Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki
Szczęsna E.: Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki
Sikora T.: Zarys marketingu marek luksusowych
Witek-Hajduk M.K., Dudzik T.M.: Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika
Witek-Hajduk M.K.: .Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym
Surowicz A.: Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej
Bibliografia
Spis ilustracji
Spis tabel
Indeks
504     %a Bibliografia na stronach 421 - 436.
650   9 %a Marka
650   9 %a Znaki towarowe
650   9 %a Kreowanie marki
650   9 %a Zarządzanie marką
650   9 %a Wizerunek
650   9 %a Promocja
650   9 %a Promocja marki
650   9 %a Programy lojalnościowe
650   9 %a Sponsoring
700 1   %a Witek-Hajduk, Marzanna K. %e Redaktor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100154639 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-264-1333-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2011 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 38630
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies