Spis treści
Witek-Hajduk M.K.: Pojęcie i atrybuty silnej marki
Materna G.: Prawne aspekty zarządzania marką
Witek-Hajduk M.K.: Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką
Witek-Hajduk M.K., Dudzik T.M.: Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki
Sznajder A., Piątkowski W., Zapolska-Szcześniak S., Jakubiak K., Pawłowicz B.: Promocja jak narzędzie kreowania siły marki
Sznajder A.: Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki
Witek-Hajduk M.K.: Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki
Szczęsna E.: Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki
Sikora T.: Zarys marketingu marek luksusowych
Witek-Hajduk M.K., Dudzik T.M.: Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika
Witek-Hajduk M.K.: .Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym
Surowicz A.: Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej
Bibliografia
Spis ilustracji
Spis tabel
Indeks Bibliografia na stronach 421 - 436
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?