Streszcz. ang. przy pracach W serii gł.: nr 272 Spis treści
Od Komitetu Redakcyjnego
Andruszkiewicz K.: Erozja strategii marketingowej przedsiębiorstwa w kryzysie
Antonowicz A.: Polski rynek franchisingu – analiza strony podażowej
Baran M.: Współpraca jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie województwa kujawsko – pomorskiego
Izabela Baruk A.: Wizerunek pracodawcy i jego znaczenie dla potencjalnych pracowników
Białoskurski S.: Cena i jakość a ich wpływ na decyzje nabywców produktów spożywczych
Bochenek M.: Marki globalne i ich liderzy
Bratnicki M , Ząbkowska B.: Wielowymiarowe ujęcie efektywności jako determinanty skuteczności współczesnych koncepcji zarządzania
Czerwińska M , Kasperka E.: E – promocja w działalności gospodarstw agroturystycznych – bariery i wykorzystanie
Dawid P.: Wybór systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem
Dąbrowski D.: Związek pomiędzy jakością informacji rynkowych a sukcesem tworzenia nowych produktów
Drapińska A.: Pojęcie wartości jako fundament budowania relacji rynkowych
Gębarowski M.: Tradycyjne produkty żywnościowe w działaniach promocyjnych polskich miast
Glińska E.: Satysfakcja lokalna jako wskaźnik wizerunku miasta w świetle badań ankietowych białostockich studentów
Gnatenko P.: …
Golik – Górecka G.: Budowa i realizacja strategii marketingowych w czasie dekoniunktury
Gołąb E.: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna
Hall H.: Wewnętrzne mechanizmy lojalności klientów – korzyści i metody badania
Hernhik J , Mazur R.: Nowoczesne technologie w komunikacji organizacji pozarządowych
Jakowlewa J.: …
Jonas A.: Znaczenie jakości w działalności firm usługowych na rynkach międzynarodowych
Karpacz J.: Przedsiębiorczość w kształtowaniu potencjału konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw
Kłak M.: Budowanie konkurencyjności przez wiedzę oraz kluczowe umiejętności i kompetencje pracowników
Kłos M.: Uwarunkowania stosowania outsourcingu w polskich przedsiębiorstwach
Konodyba – Szymańska B.: Promocja problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w przedsiębiorstwach
Langer W.: Subprodukt handlowo – usługowy i jego promocja
Piętowska – Laska R , Laska A.: Zarządzanie dynamiczne procesami jako skuteczna realizacja nowej jakości zarządzania firmą
Leniak J.: Miary elastyczności organizacji
Majewski M.: Elastyczność – perspektywa szkół zarządzania strategicznego
Mazurek – Łopacińska K.: Marketing w warunkach kryzysu
Mesjasz – Lech A.: Przesłanki rozwoju ekologicznej koncepcji logistyki przedsiębiorstw w Polsce
Nowacki R.: Reklama jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
Oczakowska A.: Wykorzystanie potencjału marki produktu w segmencie konsumentów napojów energetycznych
Oczakowski D.: Perspektywa wykorzystania marketingu przez polskie przedsiębiorstwa w kontekście transformującej się gospodarki światowej
Orzeł K.: Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa – dostawca
Pabian A.: Prezentacja procesów produkcji jako nowa forma promocji
Pabian A.: Marketing społeczny w strukturze corporate social responsibility
Peszko K.: Cross – marketing jako sposób na aktywne i efektywne działanie podmiotów rynkowych
Pikuła – Małachowska J.: Marketing szeptany jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z konsumentami
Grzybek – Mita J.: Wpływ wizerunku zawodowego na działania o charakterze innowacyjnym na przykładzie pielęgniarek i położnych
Radziszewska A.: Narzędzia marketingu mobilnego w ocenie konsumentów
Rawski M.: Analiza aktywów rynkowych przedsiębiorstwa metodą refleksji strategicznej
Rudnicki M.: Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej ( na przykładzie gminy Czorsztyn)
Schulz M.: Działalność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach niestabilnego otoczenia rynkowego
Skikiewicz R.: Ocena przydatności modelu Kano do zarządzania jakościa usług w sektorze bankowym
Smalec A.: E – rozwój regionu jako wymóg współczesnej gospodarki
Sobocińska M.: Rola szkół wyższych w rozwoju społeczno – gospodarczym w XXI wieku – wybrane zagadnienia
Stankiewicz J , Bortnowska H.: Oczekiwania „ klientów wewnętrznych ‘’ wobec pracodawcy – możliwości ich realizacji w bankach ( w świetle wyników badań)
Sudoł Pusz J.: Human resource management – the evolution of the conception ( Zarządzanie zasobami ludzkimi – ewolucja koncepcji)
Szulczyńska U , Beutlich L.: Reklama zewnętrzna jako forma komunikacji z młodzieżą – wyniki badań ankietowych
Śmigielska G.: Innowacje strukturalne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw detalicznych w Polsce
Tomczyk P.: Czynniki sukcesu Customer Relationship Management (CRM) na rynku Business to Business (B2B)
Trorzydło D.: Wizerunkowo – ekonomiczne skutki globalnego kryzysu w oparciu o badania przeproawdzone w polskich przedsiębiorstwach
Wiażewicz J.: Cele komunikacji marketingowej w gminach województwa podkarpackiego
Witek L.: Percepcja konsumentów w zakresie działań marketingowych zaangażowanych społecznie i ekologicznie
Włodarczyk M.: Problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Włodarczyk T.M.: Metodyczne problemy pomiaru przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Wróbel G.: Determinanty stosowania niskokosztownych metod doskonalenia logistyki procesów produkcyjnych
Zatwarnicka – Madura B.: Aktywność kobiet w Internecie – konsekwencje dla marketingu
Zięba K.: Marketing narodowy w dobie globalizacji
Zielińska A.: Teleologiczne elementy strategii organizacji pozarządowych
Ziółkowska B.: Wartościotwórczy charakter relacji wirtualnych przedsiębiorstwa
Żak K.: Związki między instrumentami zarządzania przez finanse w obszarze funkcji organizowania
Piątkowski M.: Rola funduszy europejskich w rozwoju przedsiębiorstw innowacyjnych Bibliogr. przy art
LDR 12632nam#a2202053#i#4500
001 3683100154618
003 CHORZ WSB
005 20200615200827.2
008 150413s2010####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
035 %a (CHO)79792
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Zarządzenie i Marketing : / %c red. nauk. Grzegorz Ostasz. %b kwartalnik /
260 # %a Rzeszów : %b Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, %c 2010.
300 %a 586 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1 %a Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej = %a Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis, %v z. 17, nr 2/2010 %x 1234-3706 ;
500 %a W serii gł.: nr 272.
500 %a Spis treści
Od Komitetu Redakcyjnego
Andruszkiewicz K.: Erozja strategii marketingowej przedsiębiorstwa w kryzysie
Antonowicz A.: Polski rynek franchisingu – analiza strony podażowej
Baran M.: Współpraca jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie województwa kujawsko – pomorskiego
Izabela Baruk A.: Wizerunek pracodawcy i jego znaczenie dla potencjalnych pracowników
Białoskurski S.: Cena i jakość a ich wpływ na decyzje nabywców produktów spożywczych
Bochenek M.: Marki globalne i ich liderzy
Bratnicki M , Ząbkowska B.: Wielowymiarowe ujęcie efektywności jako determinanty skuteczności współczesnych koncepcji zarządzania
Czerwińska M , Kasperka E.: E – promocja w działalności gospodarstw agroturystycznych – bariery i wykorzystanie
Dawid P.: Wybór systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem
Dąbrowski D.: Związek pomiędzy jakością informacji rynkowych a sukcesem tworzenia nowych produktów
Drapińska A.: Pojęcie wartości jako fundament budowania relacji rynkowych
Gębarowski M.: Tradycyjne produkty żywnościowe w działaniach promocyjnych polskich miast
Glińska E.: Satysfakcja lokalna jako wskaźnik wizerunku miasta w świetle badań ankietowych białostockich studentów
Gnatenko P.: …
Golik – Górecka G.: Budowa i realizacja strategii marketingowych w czasie dekoniunktury
Gołąb E.: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna
Hall H.: Wewnętrzne mechanizmy lojalności klientów – korzyści i metody badania
Hernhik J , Mazur R.: Nowoczesne technologie w komunikacji organizacji pozarządowych
Jakowlewa J.: …
Jonas A.: Znaczenie jakości w działalności firm usługowych na rynkach międzynarodowych
Karpacz J.: Przedsiębiorczość w kształtowaniu potencjału konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw
Kłak M.: Budowanie konkurencyjności przez wiedzę oraz kluczowe umiejętności i kompetencje pracowników
Kłos M.: Uwarunkowania stosowania outsourcingu w polskich przedsiębiorstwach
Konodyba – Szymańska B.: Promocja problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w przedsiębiorstwach
Langer W.: Subprodukt handlowo – usługowy i jego promocja
Piętowska – Laska R , Laska A.: Zarządzanie dynamiczne procesami jako skuteczna realizacja nowej jakości zarządzania firmą
Leniak J.: Miary elastyczności organizacji
Majewski M.: Elastyczność – perspektywa szkół zarządzania strategicznego
Mazurek – Łopacińska K.: Marketing w warunkach kryzysu
Mesjasz – Lech A.: Przesłanki rozwoju ekologicznej koncepcji logistyki przedsiębiorstw w Polsce
Nowacki R.: Reklama jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
Oczakowska A.: Wykorzystanie potencjału marki produktu w segmencie konsumentów napojów energetycznych
Oczakowski D.: Perspektywa wykorzystania marketingu przez polskie przedsiębiorstwa w kontekście transformującej się gospodarki światowej
Orzeł K.: Korzyści stosowania marketingu partnerskiego w relacjach sieć handlowa – dostawca
Pabian A.: Prezentacja procesów produkcji jako nowa forma promocji
Pabian A.: Marketing społeczny w strukturze corporate social responsibility
Peszko K.: Cross – marketing jako sposób na aktywne i efektywne działanie podmiotów rynkowych
Pikuła – Małachowska J.: Marketing szeptany jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z konsumentami
Grzybek – Mita J.: Wpływ wizerunku zawodowego na działania o charakterze innowacyjnym na przykładzie pielęgniarek i położnych
Radziszewska A.: Narzędzia marketingu mobilnego w ocenie konsumentów
Rawski M.: Analiza aktywów rynkowych przedsiębiorstwa metodą refleksji strategicznej
Rudnicki M.: Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej ( na przykładzie gminy Czorsztyn)
Schulz M.: Działalność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach niestabilnego otoczenia rynkowego
Skikiewicz R.: Ocena przydatności modelu Kano do zarządzania jakościa usług w sektorze bankowym
Smalec A.: E – rozwój regionu jako wymóg współczesnej gospodarki
Sobocińska M.: Rola szkół wyższych w rozwoju społeczno – gospodarczym w XXI wieku – wybrane zagadnienia
Stankiewicz J , Bortnowska H.: Oczekiwania „ klientów wewnętrznych ‘’ wobec pracodawcy – możliwości ich realizacji w bankach ( w świetle wyników badań)
Sudoł Pusz J.: Human resource management – the evolution of the conception ( Zarządzanie zasobami ludzkimi – ewolucja koncepcji)
Szulczyńska U , Beutlich L.: Reklama zewnętrzna jako forma komunikacji z młodzieżą – wyniki badań ankietowych
Śmigielska G.: Innowacje strukturalne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw detalicznych w Polsce
Tomczyk P.: Czynniki sukcesu Customer Relationship Management (CRM) na rynku Business to Business (B2B)
Trorzydło D.: Wizerunkowo – ekonomiczne skutki globalnego kryzysu w oparciu o badania przeproawdzone w polskich przedsiębiorstwach
Wiażewicz J.: Cele komunikacji marketingowej w gminach województwa podkarpackiego
Witek L.: Percepcja konsumentów w zakresie działań marketingowych zaangażowanych społecznie i ekologicznie
Włodarczyk M.: Problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Włodarczyk T.M.: Metodyczne problemy pomiaru przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Wróbel G.: Determinanty stosowania niskokosztownych metod doskonalenia logistyki procesów produkcyjnych
Zatwarnicka – Madura B.: Aktywność kobiet w Internecie – konsekwencje dla marketingu
Zięba K.: Marketing narodowy w dobie globalizacji
Zielińska A.: Teleologiczne elementy strategii organizacji pozarządowych
Ziółkowska B.: Wartościotwórczy charakter relacji wirtualnych przedsiębiorstwa
Żak K.: Związki między instrumentami zarządzania przez finanse w obszarze funkcji organizowania
Piątkowski M.: Rola funduszy europejskich w rozwoju przedsiębiorstw innowacyjnych
504 %a Bibliogr. przy art.
546 %a Streszcz. ang. przy pracach.
650 9 %a Konkurencyjność przedsiębiorstw
650 9 %a Przedsiębiorstwa
650 9 %a Zarządzanie relacjami z klientem
650 9 %a Zarządzanie jakością
650 9 %a Zarządzanie
650 9 %a Human Resources Management
650 9 %a Marketing
650 9 %a Przedsiębiorstwo
650 9 %a Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
650 9 %a Strategia marketingowa
650 9 %a Kryzys przedsiębiorstwa
650 9 %a Franchising
650 9 %a Franchising w Polsce
650 9 %a Analiza podaży
650 9 %a Podaż
650 9 %a Współpraca przedsiębiorstw
650 9 %a Zarządzanie w Polsce
650 9 %a Rozwój przedsiębiorstw
650 9 %a Rozwój przedsiębiorstw w Polsce
650 9 %a Wizerunek pracodawcy
650 9 %a Pracodawca
650 9 %a Pracodawcy
650 9 %a Pracodawca a pracownik
650 9 %a Cena
650 9 %a Jakość
650 9 %a Jakość produktu
650 9 %a Marka globalna
650 9 %a Lider
650 9 %a Liderzy
650 9 %a Efektywność
650 9 %a Efektywność zarządzania
650 9 %a Współczesne koncepcje zarządzania
650 9 %a Skuteczność zarządzania
650 9 %a E-promocja
650 9 %a Gospodarstwo agroturystyczne
650 9 %a Gospodarstwa agroturystyczne
650 9 %a System informatyczny zarządzania
650 9 %a Zarządzanie przedsiębiorstwem
650 9 %a Wartość
650 9 %a Relacje rynkowe
650 9 %a Produkty żywnościowe
650 9 %a Promocja
650 9 %a Promocja miasta
650 9 %a Satysfakcja
650 9 %a Wizerunek miasta
650 9 %a Wiedza
650 9 %a Edukacja
650 9 %a Relacje rynkowe
650 9 %a Dekoniunktura
650 9 %a Zarządzanie relacjami
650 9 %a Przewaga konkurencyjna
650 9 %a Konkurencja
650 9 %a Lojalność klientów
650 9 %a Budowanie lojalności
650 9 %a Marketing lojalnościowy
650 9 %a Motywy lojalności klientów
650 9 %a Nowoczesne technologie
650 9 %a Komunikacja w organizacji
650 9 %a Organizacje pozarządowe
650 9 %a Organizacja pozarządowa
650 9 %a Kreowanie wizerunku
650 9 %a Polityk
650 9 %a Paradygmaty marketingu
650 9 %a Rynek międzynarodowy
650 9 %a Firma usługowa
650 9 %a Przedsiębiorczość
650 9 %a Przedsiębiorczość biznesowa
650 9 %a Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstw
650 9 %a Konkurencyjność
650 9 %a Kompetencje pracowników
650 9 %a Outsourcing w przedsiębiorstwie
650 9 %a Outsourcing
650 9 %a Ochrona środowiska w przedsiębiorstwie
650 9 %a Bezpieczeństwo i higiena pracy
650 9 %a Subprodukt
650 9 %a Promocja
650 9 %a Subprodukt handlowo-usługowy
650 9 %a Zarządzanie dynamiczne
650 9 %a Zarządzanie procesami
650 9 %a Zarządzanie dynamiczne procesami
650 9 %a Elastyczność organizacji
650 9 %a Zarządzanie firmą
650 9 %a Elastyczność
650 9 %a Strategiczne zarządzanie
650 9 %a Kryzys w marketingu
650 9 %a Ekologiczna koncepcja logistyki
650 9 %a Przedsiębiorstwo
650 9 %a Reklama w przedsiębiorstwie
650 9 %a Reklama
650 9 %a Marka
650 9 %a Marka produktu
650 9 %a Gospodarka światowa
650 9 %a Marketing partnerski
650 9 %a Sieci handlowe
650 9 %a Proces produkcji
650 9 %a Marketing społeczny
650 9 %a Corporate Social Responsibility
650 9 %a Cross-marketing
650 9 %a Podmioty rynkowe
650 9 %a Marketing szeptany
650 9 %a Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw
650 9 %a Wizerunek zawodowy
650 9 %a Pielęgniarki
650 9 %a Marketing mobilny
650 9 %a Aktywa rynkowe
650 9 %a Metoda refleksji strategicznej
650 9 %a Współpraca transgraniczna
650 9 %a Gospodarka turystyczna
650 9 %a Działalność marketingowa przedsiębiorstwa
650 9 %a Model Kano
650 9 %a Zarządzanie jakością w sektorze bankowym
650 9 %a Sektor bankowy
650 9 %a E-rozwój
650 9 %a Współczesna gospodarka
650 9 %a Szkoły wyższe
650 9 %a Rozwój społeczno-gospodarczy
650 9 %a Klient wewnętrzny
650 9 %a Zarządzanie zasobami ludzkimi
650 9 %a Reklama zewnętrzna
650 9 %a Przedsiębiorstwo detaliczne
650 9 %a Innowacje strukturalne
650 9 %a Customer Relationship Management
650 9 %a CRM
650 9 %a Rynek business to business
650 9 %a Business-to-business
650 9 %a Kryzys globalny
650 9 %a Komunikacja marketingowa
650 9 %a Działania marketingowe
650 9 %a Zarządzanie wiedzą
650 9 %a Przewaga konkurencyjna
650 9 %a Logistyka procesów produkcyjnych
650 9 %a Globalizacja
650 9 %a Internet
650 9 %a Marketing internetowy
650 9 %a Marketing narodowy
650 9 %a Teleologizm
650 9 %a Strategia organizacji pozarządowych
650 9 %a Relacje wirtualne
650 9 %a Instrumenty zarządzania
650 9 %a Funkcje organizowania
650 9 %a Fundusze europejskie
650 9 %a Fundusze Unii Europejskiej
650 9 %a Przedsiębiorstwo innowacyjne
650 9 %a Rozwój przedsiębiorstw
650 9 %a Knowledge
650 9 %a Education
650 9 %a Politician
650 9 %a Image creation
650 9 %a Marketing paradigms
650 9 %a Market relations
700 1 %a Ostasz, Grzegorz.
830 0 %a Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej %v z. 17, nr 2/2010 %x 1234-3706 ;
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100154618 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2010 %c pwegrzyn (15/06/2020 ; 830)
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?