Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu

Tytuł pełny :
Podstawy marketingu / Teodor Kramer
Autorzy :
Kramer, Teodor
Wydawca :
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wydanie :
Wydanie 3, zmienione
Rok wydania :
2000
Opis fizyczny :
239 strony: 20 cm
ISBN :
8320812410
Temat :
Podstawy marketingu
Dystrybucja
Produkt
Promocja
Książka
LDR     00914cam#a2200265#i#4500
001     3683100154554
003     CHORZ WSB
005     20210204110101.5
008     140303s2000####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8320812410
035     %a (CHO)46461
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN %d CHORZ WSB
090 1   %2 CHORZ WSB %a 11.0
100 1   %a Kramer, Teodor
245 1 0 %a Podstawy marketingu / %c Teodor Kramer.
250     %a Wydanie 3, zmienione.
260 #   %a Warszawa: %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2000.
300     %a 239 strony: %c 20 cm.
650   9 %a Podstawy marketingu
650   9 %a Dystrybucja
650   9 %a Produkt
650   9 %a Promocja
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100154554 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 83-208-1241-0
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2000 %c pwegrzyn (04/02/2021 ; 000, 040, 090+, 245, 250, 260, 300, 920) 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 6509
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies