Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Strategia konkurencji : metody analizy sektorów i konkurentów

Tytuł pełny :
Strategia konkurencji : metody analizy sektorów i konkurentów
Autorzy :
Porter, Michael E
Wydawca :
Warszawa Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania :
2006
Opis fizyczny :
460s.,20 rys.,zał. 20 cm
ISBN :
8388970879
9788388970870
Temat :
Konkurencja
Analiza sektora
Strategia konkurencji
Analiza konkurencji
Przedsiębiorstwa
Książka
LDR     00907nam#a2200277#i#4500
001     3683100153814
003     CHORZ WSB
005     20200609000928.7
008     140303s2006####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 8388970879
020     %a 9788388970870
035     %a (CHO)44439
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Porter, Michael E.
245 1 0 %a Strategia konkurencji %b : metody analizy sektorów i konkurentów
260 #   %a Warszawa %b Wydawnictwo MT Biznes %c 2006
300     %a 460s.,20 rys.,zał. %c 20 cm
650   9 %a Konkurencja
650   9 %a Analiza sektora
650   9 %a Strategia konkurencji
650   9 %a Analiza konkurencji
650   9 %a Przedsiębiorstwa
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100153814 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 83-88970-87-9
920     %a 978-83-88970-87-0
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2006 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.0
Nr inwentarza :
851 17606
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies