Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Marketing research : an applied approach: third european edition

Tytuł pełny :
Marketing research : an applied approach: third european edition / [Birks David F.]
Autorzy :
Malhotra, Naresh K
Birks, David F
Wydawca :
b.m. Pearson Education
Wydanie :
3rd ed
Rok wydania :
2007
Opis fizyczny :
1 dysk optyczny (CD ROM),dźw.,kolor 12 cm
ISBN :
0273706896
Temat :
Marketing research
Badania marketingowe
Książka
LDR     00833nam#a2200241#i#4500
001     3683100153276
003     CHORZ WSB
005     20200609000921.6
008     140303s2007####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 0273706896
035     %a (CHO)49312
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Malhotra, Naresh K.
245 1 0 %a Marketing research %b : an applied approach: third european edition / %c [Birks David F.]
250     %a 3rd ed.
260 #   %a b.m. %b Pearson Education %c 2007
300     %a 1 dysk optyczny (CD ROM),dźw.,kolor %c 12 cm
650   9 %a Marketing research
650   9 %a Badania marketingowe
700 1   %a Birks, David F.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100153276 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 0-273-706896
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2007 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W Płyta CD
Nr inwentarza :
853 1804
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies