Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Marketing narracyjny : jak budować historie, które sprzedają

Tytuł pełny :
Marketing narracyjny : jak budować historie, które sprzedają
Autorzy :
Mistewicz, Eryk
Wydawca :
Gliwice Wydawnictwo Helion
Rok wydania :
2011
Opis fizyczny :
218 s. 21 cm
ISBN :
9788324635238
Temat :
Marketing narracyjny
Wizerunek
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja z klientem
Książka
LDR     00805nam#a2200241#i#4500
001     3683100153252
003     CHORZ WSB
005     20200609000921.0
008     140303s2011####pl#||||gr||||#00|#0#pol#d
020     %a 9788324635238
035     %a (CHO)55422
040     %a WSB_Cho %c WSB_Cho %e PNN
100 1   %a Mistewicz, Eryk
245 1 0 %a Marketing narracyjny %b : jak budować historie, które sprzedają
260 #   %a Gliwice %b Wydawnictwo Helion %c 2011
300     %a 218 s. %c 21 cm
650   9 %a Marketing narracyjny
650   9 %a Wizerunek
650   9 %a Komunikacja korporacyjna
650   9 %a Komunikacja z klientem
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100153252 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-246-3523-8
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2011 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 11.0
Nr inwentarza :
851 30214
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies