Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji

Tytuł pełny :
Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji / Wiesława Caputa, Danuta Szwajca
Autorzy :
Caputa, Wiesława
Współtwórcy :
Szwacja, Danuta. Redaktor
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo CeDeWu
Rok wydania :
2010
Opis fizyczny :
158, [5] stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN :
9788375561319
Uwagi :
Bibliografia przy rozdziałach
Temat :
Globalizacja
Innowacje
Kapitał intelektualny
Konkurencyjność
Przedsiębiorstwo
Zasoby ludzkie
Zasoby marketingowe
Zasoby wiedzy
Książka
LDR     01807cam#a2200349#i#4500
001     3683100153189
003     CHORZ WSB
005     20210317092315.4
008     180228s2010####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788375561319
035     %a (CHO)84292
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN %d CHORZ WSB
041 1 # %a pol %h pol
090 1   %2 CHORZ WSB %a 10.B
100 1   %a Caputa, Wiesława %e Redaktor
245 1 0 %a Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji / %c Wiesława Caputa, Danuta Szwajca.
260 #   %a Warszawa : %b Wydawnictwo CeDeWu, %c 2010.
300     %a 158, [5] stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
504     %a Bibliografia przy rozdziałach.
520 8   %a Gorczyńska A.: Globalizacja jako czynnik współczesnego wymiaru funkcjonowania
Storoniak-Palczak G.: Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych
Caputa W.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
Caputa W.: Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
Szwajca D.: Zasoby związane z wiedzą – kapitał intelektualny 
Zieliński M.: Zasoby ludzkie w okresie globalizacji
Szwajca D.: Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa
650   9 %a Globalizacja
650   9 %a Innowacje
650   9 %a Kapitał intelektualny
650   9 %a Konkurencyjność
650   9 %a Przedsiębiorstwo
650   9 %a Zasoby ludzkie
650   9 %a Zasoby marketingowe
650   9 %a Zasoby wiedzy
700 1   %a Szwacja, Danuta. %e Redaktor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100153189 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a ISBN 978-83-7556-131-9
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2010 %c ktrocha (26/06/2020 ; 100) %c pwegrzyn (17/03/2021 ; 000, 040, 090+, 260, 500-, 520+, 920) 

Gorczyńska A.: Globalizacja jako czynnik współczesnego wymiaru funkcjonowania
Storoniak-Palczak G.: Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych
Caputa W.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
Caputa W.: Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
Szwajca D.: Zasoby związane z wiedzą – kapitał intelektualny
Zieliński M.: Zasoby ludzkie w okresie globalizacji
Szwajca D.: Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 10.B
Nr inwentarza :
851 38159
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies