Kopiuj opis formalny do schowka
LDR 01807cam#a2200349#i#4500
001 3683100153189
003 CHORZ WSB
005 20210317092315.4
008 180228s2010####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788375561319
035 %a (CHO)84292
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN %d CHORZ WSB
041 1 # %a pol %h pol
090 1 %2 CHORZ WSB %a 10.B
100 1 %a Caputa, Wiesława %e Redaktor
245 1 0 %a Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji / %c Wiesława Caputa, Danuta Szwajca.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo CeDeWu, %c 2010.
300 %a 158, [5] stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
504 %a Bibliografia przy rozdziałach.
520 8 %a Gorczyńska A.: Globalizacja jako czynnik współczesnego wymiaru funkcjonowania
Storoniak-Palczak G.: Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych
Caputa W.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
Caputa W.: Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
Szwajca D.: Zasoby związane z wiedzą – kapitał intelektualny
Zieliński M.: Zasoby ludzkie w okresie globalizacji
Szwajca D.: Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa
650 9 %a Globalizacja
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Kapitał intelektualny
650 9 %a Konkurencyjność
650 9 %a Przedsiębiorstwo
650 9 %a Zasoby ludzkie
650 9 %a Zasoby marketingowe
650 9 %a Zasoby wiedzy
700 1 %a Szwacja, Danuta. %e Redaktor
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100153189 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7556-131-9
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2010 %c ktrocha (26/06/2020 ; 100) %c pwegrzyn (17/03/2021 ; 000, 040, 090+, 260, 500-, 520+, 920)
Gorczyńska A.: Globalizacja jako czynnik współczesnego wymiaru funkcjonowania
Storoniak-Palczak G.: Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych
Caputa W.: Konkurencyjność przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
Caputa W.: Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w okresie globalizacji
Szwajca D.: Zasoby związane z wiedzą – kapitał intelektualny
Zieliński M.: Zasoby ludzkie w okresie globalizacji
Szwajca D.: Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa