Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Turystyka i rekreacja a przedsiębiorczość

Tytuł pełny :
Turystyka i rekreacja a przedsiębiorczość / red. Aleksander Kasprzyk, Paweł Maciaszczyk ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
Autorzy :
Kasprzyk, Aleksander
Maciaszczyk, Paweł
Wydawca :
Tarnobrzeg : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego
Rok wydania :
2013
Opis fizyczny :
279 s. : il. ; 25 cm
ISBN :
9788389639332
Uwagi :
Wstęp Niezgoda A.: Turystyka zrównoważona – istota koncepcji i problemy jej wdrażania Górka K., Szyja P.: Wpływ Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej „Euro 2012” na rozwój turystyki w Polsce Mazur S., Ostrowska M.: Zagrożenia turystyki w XXI wieku Kliszczak L.: Turystyka jako alternatywny kierunek rozwoju subregionu tarnobrzeskiego Kuźniar W., Szopiński W.: Produkt markowy w turystyce wiejskiej – wybrane przesłanki oraz kierunki rozwoju Alejziak B.: Tradycje i kultura ludowa jako wartość agroturystyki Peszko A.: Rynek usług turystycznych w Polsce Chorób R.: Wpływ produktu regionalnego na rozwój innowacyjnych struktur integracyjnych w agrobiznesie Kasprzyk A.: Znaczenie produktów tradycyjnych w kreowaniu rozwoju turystyki i regionu (na przykładzie Podkarpacia) Mitura T.: Zróżnicowanie przestrzenne oraz oferta agroturystyki w województwie podkarpackim Ujda-Dyńka B., Gorczyca I.: Agroturystyka na Podkarpaciu – możliwości współdziałania sieci Sepioło J.: Atrakcyjność kulturowa i przyrodnicza powiatu tarnobrzeskiego na tle województwa podkarpackiego Góźdź A.: Marka jako instrument kształtujący działalność podmiotów gospodarczych w turystyce Malinowska M., Paszta E.: Promocja produktu turystycznego na przykładzie Jeziora Tarnobrzeskiego Mierzwińska L., Leończyk P.: Małe przedsiębiorstwa z sektora zakwaterowania i usług gastronomicznych województwa podkarpackiego a zarządzanie kapitałem ludzkim – główne problemy Chocholski K.: Administracyjnoprawne uwarunkowania działalności turystycznej w Polsce Rogowski R.: Moralne aspekty rynku usług turystycznych Nestorowicz R.: Znaczenie analizy finansowej jako narzędzia oceny kondycji MŚP w sektorze turystycznym Skulimowska M.: Zmiany funkcji obiektów sakralnych obrządku wschodniego na pograniczu polsko-ukraińskim Kuraś D.: Jaki wpływ na zarządzanie usługami turystycznymi ma jakość? Omelan A., Romanowska A., Skrzypczak A.: Aktywność turystyczna słuchaczy Warmińsko-Mazurskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Olsztynie
Temat :
Turystyka zrównoważona
Produkty markowe
Kultura ludowa
Agroturystyka
Agrobiznes
Produkty regionalne
Rynek usług turystycznych
Książka
LDR     03255nam#a2200313#i#4500
001     3683100152918
003     CHORZ WSB
005     20200711122312.5
008     151021s2013####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020     %a 9788389639332
035     %a (CHO)72470
040     %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Turystyka i rekreacja a przedsiębiorczość / %c red. Aleksander Kasprzyk, Paweł Maciaszczyk ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu.
260 #   %a Tarnobrzeg : %b Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego, %c 2013.
300     %a 279 s. : %b il. ; %c 25 cm.
500     %a Wstęp
Niezgoda A.: Turystyka zrównoważona – istota koncepcji i problemy jej wdrażania
Górka K., Szyja P.: Wpływ Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej „Euro 2012” na rozwój turystyki w Polsce
Mazur S., Ostrowska M.: Zagrożenia turystyki w XXI wieku
Kliszczak L.: Turystyka jako alternatywny kierunek rozwoju subregionu tarnobrzeskiego
Kuźniar W., Szopiński W.: Produkt markowy w turystyce wiejskiej – wybrane przesłanki oraz kierunki rozwoju
Alejziak B.: Tradycje i kultura ludowa jako wartość agroturystyki 
Peszko A.: Rynek usług turystycznych w Polsce
Chorób R.: Wpływ produktu regionalnego na rozwój innowacyjnych struktur integracyjnych w agrobiznesie
Kasprzyk A.: Znaczenie produktów tradycyjnych w kreowaniu rozwoju turystyki i regionu (na przykładzie Podkarpacia)
Mitura T.: Zróżnicowanie przestrzenne oraz oferta agroturystyki w województwie podkarpackim
Ujda-Dyńka B., Gorczyca I.: Agroturystyka na Podkarpaciu – możliwości współdziałania sieci
Sepioło J.: Atrakcyjność kulturowa i przyrodnicza powiatu tarnobrzeskiego na tle województwa podkarpackiego
Góźdź A.: Marka jako instrument kształtujący działalność podmiotów gospodarczych w turystyce
Malinowska M., Paszta E.: Promocja produktu turystycznego na przykładzie Jeziora Tarnobrzeskiego
Mierzwińska L., Leończyk P.: Małe przedsiębiorstwa z sektora zakwaterowania i usług gastronomicznych województwa podkarpackiego a zarządzanie kapitałem ludzkim – główne problemy
Chocholski K.: Administracyjnoprawne uwarunkowania działalności turystycznej w Polsce
Rogowski R.: Moralne aspekty rynku usług turystycznych
Nestorowicz R.: Znaczenie analizy finansowej jako narzędzia oceny kondycji MŚP w sektorze turystycznym
Skulimowska M.: Zmiany funkcji obiektów sakralnych obrządku wschodniego na pograniczu polsko-ukraińskim
Kuraś D.: Jaki wpływ na zarządzanie usługami turystycznymi ma jakość?
Omelan A., Romanowska A., Skrzypczak A.: Aktywność turystyczna słuchaczy Warmińsko-Mazurskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Olsztynie
650   9 %a Turystyka zrównoważona
650   9 %a Produkty markowe
650   9 %a Kultura ludowa
650   9 %a Agroturystyka
650   9 %a Agrobiznes
650   9 %a Produkty regionalne
650   9 %a Rynek usług turystycznych
700 1   %a Kasprzyk, Aleksander.
700 1   %a Maciaszczyk, Paweł.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100152918 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920     %a 978-83-89639-33-2
999     %b prolib (08/06/2020) %y 2013 


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
Wypożyczalnia W 15.C
Nr inwentarza :
851 35696
Obsługiwane agendy :
Wyświetl listę

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies