Turystyka i rekreacja a przedsiębiorczość / red. Aleksander Kasprzyk, Paweł Maciaszczyk ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
Tarnobrzeg : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego
Rok wydania :
2013
Opis fizyczny :
279 s. : il. ; 25 cm
ISBN :
9788389639332
Uwagi :
Wstęp
Niezgoda A.: Turystyka zrównoważona – istota koncepcji i problemy jej wdrażania
Górka K., Szyja P.: Wpływ Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej „Euro 2012” na rozwój turystyki w Polsce
Mazur S., Ostrowska M.: Zagrożenia turystyki w XXI wieku
Kliszczak L.: Turystyka jako alternatywny kierunek rozwoju subregionu tarnobrzeskiego
Kuźniar W., Szopiński W.: Produkt markowy w turystyce wiejskiej – wybrane przesłanki oraz kierunki rozwoju
Alejziak B.: Tradycje i kultura ludowa jako wartość agroturystyki
Peszko A.: Rynek usług turystycznych w Polsce
Chorób R.: Wpływ produktu regionalnego na rozwój innowacyjnych struktur integracyjnych w agrobiznesie
Kasprzyk A.: Znaczenie produktów tradycyjnych w kreowaniu rozwoju turystyki i regionu (na przykładzie Podkarpacia)
Mitura T.: Zróżnicowanie przestrzenne oraz oferta agroturystyki w województwie podkarpackim
Ujda-Dyńka B., Gorczyca I.: Agroturystyka na Podkarpaciu – możliwości współdziałania sieci
Sepioło J.: Atrakcyjność kulturowa i przyrodnicza powiatu tarnobrzeskiego na tle województwa podkarpackiego
Góźdź A.: Marka jako instrument kształtujący działalność podmiotów gospodarczych w turystyce
Malinowska M., Paszta E.: Promocja produktu turystycznego na przykładzie Jeziora Tarnobrzeskiego
Mierzwińska L., Leończyk P.: Małe przedsiębiorstwa z sektora zakwaterowania i usług gastronomicznych województwa podkarpackiego a zarządzanie kapitałem ludzkim – główne problemy
Chocholski K.: Administracyjnoprawne uwarunkowania działalności turystycznej w Polsce
Rogowski R.: Moralne aspekty rynku usług turystycznych
Nestorowicz R.: Znaczenie analizy finansowej jako narzędzia oceny kondycji MŚP w sektorze turystycznym
Skulimowska M.: Zmiany funkcji obiektów sakralnych obrządku wschodniego na pograniczu polsko-ukraińskim
Kuraś D.: Jaki wpływ na zarządzanie usługami turystycznymi ma jakość?
Omelan A., Romanowska A., Skrzypczak A.: Aktywność turystyczna słuchaczy Warmińsko-Mazurskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Olsztynie
LDR 03255nam#a2200313#i#4500
001 3683100152918
003 CHORZ WSB
005 20200711122312.5
008 151021s2013####xxu|||||#||||#00|#0#eng#d
020 %a 9788389639332
035 %a (CHO)72470
040 %a WSB_CHO %b pol %c WSB_CHO %e PNN
041 1 # %a pol %h pol
245 0 0 %a Turystyka i rekreacja a przedsiębiorczość / %c red. Aleksander Kasprzyk, Paweł Maciaszczyk ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu.
260 # %a Tarnobrzeg : %b Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego, %c 2013.
300 %a 279 s. : %b il. ; %c 25 cm.
500 %a Wstęp
Niezgoda A.: Turystyka zrównoważona – istota koncepcji i problemy jej wdrażania
Górka K., Szyja P.: Wpływ Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej „Euro 2012” na rozwój turystyki w Polsce
Mazur S., Ostrowska M.: Zagrożenia turystyki w XXI wieku
Kliszczak L.: Turystyka jako alternatywny kierunek rozwoju subregionu tarnobrzeskiego
Kuźniar W., Szopiński W.: Produkt markowy w turystyce wiejskiej – wybrane przesłanki oraz kierunki rozwoju
Alejziak B.: Tradycje i kultura ludowa jako wartość agroturystyki
Peszko A.: Rynek usług turystycznych w Polsce
Chorób R.: Wpływ produktu regionalnego na rozwój innowacyjnych struktur integracyjnych w agrobiznesie
Kasprzyk A.: Znaczenie produktów tradycyjnych w kreowaniu rozwoju turystyki i regionu (na przykładzie Podkarpacia)
Mitura T.: Zróżnicowanie przestrzenne oraz oferta agroturystyki w województwie podkarpackim
Ujda-Dyńka B., Gorczyca I.: Agroturystyka na Podkarpaciu – możliwości współdziałania sieci
Sepioło J.: Atrakcyjność kulturowa i przyrodnicza powiatu tarnobrzeskiego na tle województwa podkarpackiego
Góźdź A.: Marka jako instrument kształtujący działalność podmiotów gospodarczych w turystyce
Malinowska M., Paszta E.: Promocja produktu turystycznego na przykładzie Jeziora Tarnobrzeskiego
Mierzwińska L., Leończyk P.: Małe przedsiębiorstwa z sektora zakwaterowania i usług gastronomicznych województwa podkarpackiego a zarządzanie kapitałem ludzkim – główne problemy
Chocholski K.: Administracyjnoprawne uwarunkowania działalności turystycznej w Polsce
Rogowski R.: Moralne aspekty rynku usług turystycznych
Nestorowicz R.: Znaczenie analizy finansowej jako narzędzia oceny kondycji MŚP w sektorze turystycznym
Skulimowska M.: Zmiany funkcji obiektów sakralnych obrządku wschodniego na pograniczu polsko-ukraińskim
Kuraś D.: Jaki wpływ na zarządzanie usługami turystycznymi ma jakość?
Omelan A., Romanowska A., Skrzypczak A.: Aktywność turystyczna słuchaczy Warmińsko-Mazurskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Olsztynie
650 9 %a Turystyka zrównoważona
650 9 %a Produkty markowe
650 9 %a Kultura ludowa
650 9 %a Agroturystyka
650 9 %a Agrobiznes
650 9 %a Produkty regionalne
650 9 %a Rynek usług turystycznych
700 1 %a Kasprzyk, Aleksander.
700 1 %a Maciaszczyk, Paweł.
856 4 0 %u https://prolib.chorzow.wsb.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=3683100152918 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-89639-33-2
999 %b prolib (08/06/2020) %y 2013
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów - zaloguj się!
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
W koszyku znajdują się zamówienia
W koszyku znajdują się zamówienia do wysłania. Czy chcesz wysłać je do realizacji?